U love me

wtorek, 12 listopada 2013

Sal Zimowy - odsłona 2

Bez zbędnego gadania, bo wiem że niektórzy czekają na ten hafcik :) było tak...
A teraz jest tak...
 Powiem Wam szczerze że powoli zaczynam ogarniać w którą stronę powinnam lecieć z nitką i igłą żeby ta gwiazdka miała "ręce i nogi"

Teraz następny hafcik na tamborek. Bombka Sal-owa, przeplatana tajemniczymi hafcikami na wymiankę mikołajkową, którą jak w zeszłym roku mam przyjemność organizować w naszej fb grupie hafciarek ;)
Dodatkowo zapisałam się na SAL "Na kołach",  który organizuje chaga w ramach akcji "Kołderka za jeden uśmiech", więc niedługo powstaną jakieś szalone hafciki na kółkach.
jak ktoś chętny to w imieniu chagi zapraszam serdecznie. Można się zapisać cały czas :)
Tara
***
Moje Kochane choinka będzie jednak posrebrzana a nie pozłaca gdyż w kolorze srebra i czerwieniu panują u mnie święta :)
piegucha - to jest B5200 i nadal tak kiepsko widać... Jedynie pod kątem :) xxx są widoczne, ale takie rozwiązanie mnie nie interesuje ;)
Iskierka - uważaj, u mnie się zaczęło od noramlnego przeziębienia...

20 komentarzy:

  1. Sporo przybyło i pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta śnieżynka przerażała bardziej niż centralny pejzaż, ale jak już ją zaczęłam, to mam tak jak Ty - coraz lepiej ogarniam te kierunki :))). Z kolorami też mam podobnie, na Święta króluje czerwień i złoto, ale wykombinowałam sobie małą aranżację do przedpokoju, gdzie będzie kącik posrebrzany... Jakoś nie miałam odwagi zmieniać kolorów w tym hafcie :). SAL u Chagi kusi, ale się nie wyrabiam, a na zimę w ogóle przystopowałam z haftami, bo gorzej widzę... Idea fajna, pomysł świetny, będę podglądać, ciekawa jestem co tam wymyślisz z tymi samochodzikami :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak się bierzesz za kolejne przedsięwzięcie, to znaczy, że choroba pokonana!;)) Gwiazdka coraz piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. super, bombka zaczyna się zaokrąglać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo...sporo podgoniłaś z tą gwiazdką:) efekt jest niesamowiaty!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za tę gwiazdkę:) Ja również zapisałam się na sal u Chagi, będziemy razem wyszywać kwadraciki dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwiazdeczka pięknie Ci idzie, mnie dalej przeraża, może dlatego, że tak naprawdę dopiero zaczęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konto to mozna miec w banku, a jak patrzec na xxx to pod katem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę że choroba poszła sobie w siną dal i wróciłaś.. i to z jakim planami;)) Piękna będzie ta gwiazdka (podziwiałam środeczek z widoczkiem u Kalliope i uważam że efekt końcowy będzie powalający) a co do kwadracików u Chagi jak się wyrobię z rozpoczętymi pracami to pewnie się dopisze do Sal-u.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ta biel odbija od tła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gwiazda zaczyna wyglądać pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie strasz - moja starsza córka ma właśnie grypę żołądkową...

    Pozdrawiam serdecznie i... nadal czekam na kanwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie prezentuje się śnieżynka. Cieszę się,że pokonałaś choróbska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne wygląda ten Sal:)
    Bardzo żałuję że nie dostałam szarej kanwy ale wyszyję to na przyszły rok.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej z tego sala podoba mi się właśnie koronka okalająca obrazek:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu ... już wiem że Twój SAL ... będzie WOW,ECH I ACH. Wzór jest przepiękny efekt zachwycający . Pozdrawiam plus małe pytanie "kiedy ty to wszysko robisz Tytanie xxx ?? "

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba wzór tego SAL-u. A Ty idziesz z nim jak burza!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie Ci idzie, ale to jak zawsze:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały , pozdrawiam Dusia [ następnym razem , zrobisz osobiście hafty aut do poduch ]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)