U love me

niedziela, 24 listopada 2013

Magiczny Sal - odsłona 2

Po kolejnych trzech dniach moja bombka troszkę urosła...
 Co prawda jeszcze jej sporo brakuje do końca, ale najważniejsze że posuwa się do przodu...
 Troszkę mnie wkurzają te backstitch-owe serduszka, które pojawiają się gdzieniegdzie, ale zaczełam je robić ciągiem z krzyżykami więc nie pozostaje mi nic innego jak dalej je robić :/
Nie wiem czy zdążę ją zrobić do świąt. Chyba będę musiała troszkę zmienić kolejność w kolejce hafcikowej i wybrać te "ważniejsze"... Zobaczymy :)
Tara.

PS. Zapomniałam się Wam pochwalić moją "nową ścianą"....
Ładna, nieprawdaż???
***
Ilona Szczęsna - nie czekaj!!!
Arabeska - zapewniam Cię że to nie oko :)
magdusiaa - w przyrodzie nic nie ginie... czasem tylko zmienia właściciela ;)

27 komentarzy:

  1. Krzyżyków przybywa na pewno zdążysz do świąt. Bardzo rodzinna ścianka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam jak rosną Wasze bombki i zastanawiam się kiedy zacznę moją.
    Podoba mi się kolor jaki wybrałaś dla swojej bombki. Moja będzie cieniowana.
    Ścianka ze zdjęciami bardzo fajna. Zdjęć teraz musi przybywać.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos widze ze hafcik powoli daje w kosc! Uda sie i bedzie sie pieknie prezentowal :)
    Slodka sciana! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombeczka jest piękna nasycoona kolorem i wzór już stał się kultowy. Galeria ... miłe ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ścianka, też o takiej myślę. I też myślałam o różnych ramkach, świetnie to wygląda.:) Piękna będzie ta bombka.

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie, grunt że posuwa się do przodu, ja też się z tego zawsze cieszę :D nawet jak choć dwa kroczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. hafcik świetny :) a ściana super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ściana i jaka wesoła, uśmiechnięta:))))
    Bombka rośnie i będzie śliczną świąteczną ozdobą:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ściana, super pomysł na to serce ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej bombki niestety zrezygnowałam... Twoja pięknie wygląda w tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest czas, nie rezygnuj... Może to tylko chwilowa depresja bombki???

      Usuń
  11. bombka zaczyna nabierać okrągłości ,ale najfajniejsza to ściana,bombowo to rozplanowałaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ściana! Muszę też pomyśleć o takim zagospodarowaniu. Bombka rośnie jak na drożdżach. Zapowiada się bombowo:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. galeria suuper..! fajnie dokładać zdjęcia i patrzec jak chłopaki rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombka rośnie jak na drożdżach - zdążysz do świąt i będzie piękną ozdobą.
    Ściana świetna i wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bombka z każdym krzyżykiem coraz pięniejsza:) a ściana rewelacyjna!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu Twoje hafty powalają na kolana - wspaniale zapowiada się bombeczka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja bombeczka wspaniale sobie przybiera.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna ta bambka, ściana jeszcze fajniejsza :))) A z kolejką haftów mam tak samo, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ścianka , dzieciaczki masz bardzo ładne ,,

    Kolejne xxx pokazują ładną bombkę ,,

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia z bombką, a ścianka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna bombka, cierpliwości, jeszcze troszkę xxx i będzie śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna ścianka rodzinna :) Dawaj z bombeczką bo pięknie na święta będzie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  23. ale masz cudowna ściankę:):)
    bombeczka wychodzi bombowo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Praca będzie piękna. Jaką mulinę używasz?
    Dzieciaczki masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Galeria piękna a bombka rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic się nie martw..ja mam dopiero kawałeczek wstążki..i to malutki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)