U love me

poniedziałek, 18 listopada 2013

Hafciki za poduszki cz 1 czyli...

... moja pierwsza prywatna wymianka. Zawsze z zachwytem czytam Wasze posty na temat wymianek. Tych prywatnych, kiedy to umawiasz się z konkretną osobą na konkretną rzecz. Nieraz sama miałam ochotę wziąć w takiej udział, ale zawsze brakowało mi odwagi. Niejedna z Was tworzy piękne rzeczy, których ja nie potrafię robić, więc z moim wyborem co bym chciała nie było by problemu. Problem polegał na tym co ja mogę dać w zamian... przecież ja tylko krzyżykuję. Nie ma w tym żadnej inwencji twórczej, po prostu lecę ze schematu. Ale znalazła się dobra duszyczka, która się zlitowała i od słowa do słowa wymianka została zaplanowana. Tą duszyczką okazała się Dusia z bloga Syndrom Kury Domowej jak dla mnie mistrzyni wymiankowa :)
Przedmiotem wymianki z mojej strony były oczywiście hafciki, natomiast ja zażyczyłam sobie dwie podusie dla moich Potworów. Uwierzcie mi, mam w domu masę poduszek, ale co wieczór jest walka o najgorszy jasieczek pod słońcem... Dlatego podusie od Dusi mam nadzieję zażegnają te walki :)
Dzisiaj pokażę Wam co ja przygotowałam dla Dusi, a jak tylko podusie dojdą to spodziewajcie się kolejnej relacji...
Dusia poprosiła mnie o wykonanie: dwóch hafcików - imiona plus miś lub kotek oraz hafcik, z którego będzie mogła sobie uszyć zawieszkę serduszkową na choinkę. Oto co dla niej przygotowałam...
Hafciki z imionami... Postawiłam na misie.
Miś numer 1....
 i miś numer 2...
 Powiem Wam szczerze, że trochę się obawiałam jak Dusi się spodobają te hafciki, bo są takie.... mało kolorowe. Poduszeczki Dusi to cała paleta barw, a moje misie są takie stonowane... (w sekrecie Wam powiem, że Dusi się podobały)
 Następne życzenie Dusi - hafcik w kształcie serduszka...
I tak mnie poniosło, że zrobiłam nie jeden...
 nie dwa....
 a trzy hafcikowe serduszka :)
 Wzór zaczerpnęłam z bloga gazette94. Serdecznie polecam, bo znajdziecie tam wiele wzorków na każdą okazję :)
Dodatkowo w gratisie zrobiłam dla Dusi kolejne misie, tym razem backstitch-ami...


Już Dusia sobie je wykorzysta jak będzie chciała...
Jako że wszystkie hafciki "śmigałam" (w tempie żółwia) w czasie choroby, paczka też została zapakowana w amoku... Tak mi wstyd, ale nie wsadziłam do paczki nic poza hafcikami :(
Nawet listu !!! Ale obiecuję Dusiu poprawę :) Choroba minęła więc moje logiczne myślenie powraca do normy :)
A Wy jak myślicie dałam radę w tej wymiance???? Wybór wzorów Dusia pozostawiła mi, więc tym bardziej miałam stresa.
Tara

PS. Jak ktoś niecierpliwy to podusie możecie podziwiać tutaj , ale jak tylko do mnie dojdą to i tak się pochwalę :)
***
Witam kolejnych Obserwatorów w moich skromnych progach :) Cieszę się, że macie chęć tu wracać.
Promyk - na łatwiznę mi tu nie idź
Małgorzata Zoltek - dlatego zdjęcie całościowe jest raz na jakiś czas :)
aisab - w rękach nie potrafię, więc musiałam coś wymyślić 
Zosia Samosia - następne wyzwanie już stoi w kolejce :)
Sylwia Czekaj - wzorek wysłany. Dziękuję za miłe słowo.
Elu, kal32 - nieprędko ;) aż tak czarować to ja nie potrafię
piegucha - bo Ty zawsze "inna" byłaś :P
Ilona Szczęsna, chaga - rama jest ok pod warunkiem że kanwa się na niej mieści. Poczeka sobie na trochę mniejsze płachty :)

31 komentarzy:

  1. Męczy mnie katar, więc czuję się odrobinkę usprawiedliwiona.;) Ale tu na łatwiznę nie pójdę: co to znaczy "ja tylko krzyżykuję"? To już nasze krzyżyki nie są nic warte w wymiankach? Przywołuję cię do porządku! Hafty są prześliczne, misie ujęły mnie za serce, a serduszka też super, zaraz wejdę na polecany przez ciebie blog.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejciu, jakie słodkie misiaki! Cudne są:) Wzory serduszek znam, też zdybałam je z polecanego przez Ciebie bloga:)
    Gratuluję pierwszej wymianki!

    OdpowiedzUsuń
  3. a hafciki wyżej nie są piękne ? bo mi się bardzo podobają misiaki i serducha. kartki które czasem nam pokazujesz też piękne.Kasiu kopniak za takie złe nastawienie do swojej twórczości :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne misiaki :) Piękne rzeczy na wymiankę ach jak miło coś dostać a jeszcze milej dawać!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaa, o jaaaa! Jakie te misie są cudne! Wszystkie!
    I czcionka zastosowana w imionach! Cudowna!
    Można wiedzieć skąd są zaczerpnięte? Mam ochotę wyhaftować je wszystkie :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie narzekaj tyle Kasiu:) śliczne rzeczy storzyłaś:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszalas:P Miskie znane i lubiane przeze mnie i bardzo podziwiam, ze w czasie choroby mialas sily na xxx.
    Poradzilas sobie swietnie z wymianka:) Ale nieco gorzej z reszta:P wziac, niejedna :) Bo sama chcialas, nie zebym tak kazdemu wytykala:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecież Twoje hafty są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skromna jesteś, zasłużyłaś na ogromną pochwałę.
    Misie konturami są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, co Ty opowiadasz za bzdury! /jaki brak talentu? Prace są piękne ! Miśki urocze szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu juz podziwialam te misie na FB. Sa sliczne, sama bym takie chciala ;-). A te backstitchem zrobione to juz wogole mnie powalaja!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo słodkie i pozytywne misiaki . Kasiu ja już się gubię w sprawie fundamentalnej ... czy doba ma 24 h. Nie wcinam w sprawy prywatne takie jak sen w ciagu doby. PZODRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne prezenty :) gdzie można znaleźć wzory misiów z backstitchy? szukam ich od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne misiaki wszystko , wszystko jest pierwsza klasa
    szczęściarą wielką będzie obdarowana Osoba:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. skromne hafciki..? przeciez to małe dzieła sztuki ! śliczne misiaki !
    A Potwory na pewno pokochają nowe poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne hafciki!!! zaraz lecę na wskazany przez Ciebie blog i też sobie te serduszka xxx :-))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne te misiaczki!! Pracy włożyłaś w to mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna wymianka! Hafciki cudne;)
    Innymi ścieżkami chodzę bo nie spotkałam tych robionych backstichami. Cudowne! Poduchy rewelacyjne bo już u Dusi je podziwiałam;)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Misiaki są super, takie słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, mnie się hafciki bardzo podobają, zwłaszcza te ostatnie misie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prawdziwy wysyp hafcików i to jakich ślicznych. Dusia na pewno zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne misie i serducha. A adresik tej stronki już mam w ulubionych od jakiegoś czasu i kilka wzorków wykorzystam na 100%

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasia ja się dzisiaj rozpłynęłam na maksa;)))To są moje klimaty;)))jTe misiaczki sa najcudniejsze na świecie i pięknie wyglądają w takich właśnie kolorach.
    Serducha...no dla takich serduszek nauczę się krzyżykowac;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Hafciki z napisami Lenka i Ninka sa prześliczne. Cuda przygotowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne hafciki, a co do haftowania - do tego też trzeba mieć talent, więc nie umniejszaj wartości swoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam już u Dusi twoje hafty ,śliczności zrobiłaś ,,

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne hafciki, podziwiałam u Dusi. Ja też na początku miałam problem z wymiankami, bo to tylko krzyżyki, ale teraz mam już za sobą masę wymianek, pewność, że to co robię się podoba i większą świadomość (choć o tym wiedziałam przecież zawsze), że ten "tylko" haft ze schematu to długie godziny pracy. Nie wiem czy jest porównywalnie czasochłonna technika. Tak więc śmiało do wymianek:))
    A czy Dusia przyśle Ci kolejnego "najgorszego jaśka" to ja wątpię, hihi;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Napracowałaś się bardzo - zrobić tyle uroczych hafcików i to w trudach choroby a później je odesłać - nie wiem, czy bym potrafiła. No, ale tak, poduszki też ładniutkie. Wymianka udana.

    Haft to sztuka cierpliwości, sztuka czarowania zwykłą nicią i igłą - nie pomniejszaj tego faktu. Znam mnóstwo osób, które nie mają tego talentu.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj dałaś radę:)Mnie wyhaftowanie tego zajęłoby pewnie z pół roku!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)