U love me

środa, 20 listopada 2013

RR Yummy i coś jeszcze.

Zanim przejdę do tematu chciałam bardzo, ale to bardzo przeprosić wszystkie hafciarki, które poczuły się urażone moimi słowami zamieszczonymi w poprzednim poście. Nie taki był mój zamiar. Pisałam tylko i wyłącznie na temat mojej osoby. Ja robię hafciki prosto ze wzorka, który mam przed oczami. Koniec. Zero inwencji twórczej. Wiele z Was tworzy własne wzory, przerabia obrazki na wzory, robi coś "z głowy" i chylę czoła przed Wami. U mnie to sama matematyka... Nie wiem czy udało mi się wytłumaczyć moje wywody. Ocenicie to sami.
A teraz sprawozdanie z ostatnich popełnionych przeze mnie hafcików w zabawie RR - Yummy. Oto kanwa Beatki...
i moje dwa lodowe deserki...
 a tutaj hafcik mojej Beatki...
 i cała kanwa...
Oraz kanwa Magdy...
i tym razem mój jeden lód...
 i dwa mojej Beatki...
 No i oczywiście rzut okiem na całość...
Kanwy już są u Asi. Wraz z kanwami poleciała także wędrująca książka. A z nią niewielki upominek. Mój debiut. Moja pierwsza w życiu zakładka do książki. Nic szczególnego, ale mam nadzieję że się podobała...
Taki hafcik wybrałam na Asiową zakładkę...
A tak wyglądał po obróbce...
 Taka w moim stylu, czyli "clean and simple"...
Wybaczcie za jakość zdjęć (szczególnie tego ostatniego), ale były robione późną wieczorową porą.
Tara.
***
Ilona Szczęsna - to zapraszam na tego bloga co podałam, znajdziesz tam więcej wzorków w tym klimacie.
lisek_1986 - podaj email to Ci podeślę 
Teresa Bejgrowicz - jeszcze raz Cię zapewniam, że doba ma 24 godziny a ja śpię czasami :)
piegucha - chciałam i nadal chcę, błędy poprawione :)
Izzy - podaj email a wszystko Ci ładnie poślę :)
Promyk - nie nasze tylko moje :P


27 komentarzy:

  1. Kasiu ja nie będę ciągle powtarzać tego samego;)Ty wiesz co ja myślę na temat tych haftów:))
    Lecę na tego bloga,polukam co i jak;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu zakładka rewelacja,bardzo mi się podoba...a lodowe hafciki smakowite..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia, ale źle zrozumiałaś nasze komentarze: nie ma w nich żadnej obrazy, no coś ty, to było tylko żartobliwe wytknięcie twojej przesadnej skromności.;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, zakładka subtelna i co za tym idzie urocza.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, ja nie wiem kto sie mogl obrazic, ze sie tak tlumaczysz. Kazdy haftuje jak chce, jedni z gotowcow inni wymyslaja i kombinuja, ale kazdy zadowolony i o to chodzi:) A marudy niech sie wypchaja i juz:P
    Dziewczyno, kiedy Ty masz czas na tyle xxx???????? Ja ledwo jeden maly hafcik robie w kilka wieczorow i i tak sie ciesze, ze mam sily.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, Kaśka najwyraźniej opacznie odczytała intencję komentatorek - nigdzie nie znalazłam obrazy.:)

      Usuń
  7. Az przeczytalam wszystkie komentarze pod poprzenim postem :D Niezle dziewczyny daly Ci w kosc :D mysle, ze faktycznie zartobilwie mowily o Twojej skromnosci! Bo widzisz Twoje hafciki sa sliczne :) i niewazne ze ze schematu kopiowane - wszystkie to robimy!!! Pieknosci tu pokazujesz! Zakladka cudna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje bardzo :) lisek_1986@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. z tej radości, że będę mogła wyszyć misie, zapomniałam napisać, że lody wyglądają smakowicie :P a zakładka jest super :) sama wycięłaś kartonik, czy można je gdzieś kupic? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne hafty, zwlaszcza ta zakladka. Tez uwielbian clean and simple ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piereszy raz widze ten lodowy wzorek i powiem tak,że na ciepłe lato to on by się przydał :) śliczna zakładka

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne hafciki a zakładka rewelacyjna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu przepiękne prace robisz, zakładka jest bardzo urocza:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lody wyglądają smakowicie, a zakładka prześliczna !

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu , nie mam pojęcia czym i kogo mogłaś urazić? Nie rób sobie żadnych wyrzytów na sumieniu he he he , Zakłdaka EXTRA , lody SMAKOWITE.ps.Twoje oświadczenie,że czasami śpisz jeszcze analizuję ... ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. RR-ki wyglądają bardzo smakowicie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, że zrozumiałyśmy:)))
    Zakładka prześliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, śliczne te lody i deserki. Nie mogę się już doczekać kiedy do mnie wrócą i zawisną na ścianie. A że zawisną to pewne.
    Też się zastanawiam Kasieńko, kiedy ty masz czas na to wszystko????
    Jesteś chyba najbardziej zorganizowaną osoba pod słońcem. I tego ci zazdroszczę.
    Pozdrowionka i buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet najwięksi mistrzowie pędzla mieli w swych pracowniach malarzy skądinąd także bardzo zdolnych, którzy pomagali powstawać dziełu, malując tło bądź poboczne postacie, bez nich twórczość tych wielkich byłaby o wiele skromniejsza. Czasem lepiej być mistrzem rzemieślnictwa niż kiepskim artystą ;))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniam, mniam :) A zakładka wyszła super, ja sama myślę nad wykonaniem w końcu jakiejś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczności! Zakładeczka jest cudowna :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. W końcu jakaś wiadomość z frontu RR-owego ;), cieszę się ,że jednak nie zaginęły.
    Śliczna zakładka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Deserki wyglądają pysznie :) Yummy :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, bardzo Ci dziękuję, zakładka cudna!!!!A co do kanw..hm..niestety jeszcze czekają...:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)