U love me

niedziela, 10 listopada 2013

Choinka rodzona w bólach - 2ga odsłona Sal-u Bożonarodzeniowego

Kiedy we wtorek pisałam post miałam nadzieję, że choroba poszła sobie w cholerę. Niestety się przeliczyłam i w środę chodziłam po ścianach. Grypa żołądkowa zajęła się drugą stroną przewodu pokarmowego. Jedyną pozycją w której nie bolało to siedzenie i tak siedząc rozpoczęłam drugie podejście do robótkowej choinki.
Przez trzy dni udało mi się dokończyć wszystkie czerwone elementy  i zrobić ponad połowę białych, których jak widać ledwo widać. Oto kilka ujęć gdzie starałam się, żeby te białe krzyżyki jednak było widać...

 Jeśli nie widzicie to musicie mi uwierzyć na słowo, że tam są :)
 Teraz już tylko pozostało dokończyć biel, zieleń i poprawić niektóre z białych krzyżyków srebną nitką...
Może przy następnym trzydniowym posiedzeniu będę miała choinkę skończoną????
PS. Choroba już sobie poszła :) Wracam :)
PS2. Powoli dziubię też kolosa... Niedługo pokażem :)
***
IGIEŁKA-MB - krzyżyki to dla mnie forma relaksu po całym głośnym dniu z chłopakami. Niestety w pierwszym tygodnu choroby tak mnie zmogło, że nie mogłam nawet tym się delektować. Jak najmniej takich tygodni sobie i Tobie życzę :)
magdusiaa - dziękuję za życzenia. Już jest dużo lepiej :) Co do Yummy muszę zrobić mały rekonesans kto i ile i się odezwę. Ja osobiście w następnym tygodniu wysyłam dwie kanwy do Asi.
Małgorzata Zoltek - nie dopuszczam do siebie opcji szpital :)
Marta Myszkusia - to wszystko przez tą pokićkaną pogodę... Niech już przyjdą mrozy i pozabijają wirusy :)


22 komentarze:

  1. Powstaje w bólach ale za to jaka piękna będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś i tak nadzwyczajnie SILNA... Garulacje ps. ja wiedzę białe xxxx ;) Życzę zdrowia i kilera virusów. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe dostrzegłam :))). Fajnie już wygląda choineczka, będzie piękna ozdoba na Święta! ...i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo przeciwności świetnie Ci poszło z choineczką :) U mnie, jak dotąd, powstała jedynie gwiazda na czubku ;) Dzisiaj wreszcie posiedzę nad robótką, więc niedługo pokażę u siebie, jak wygląda moja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, ładnie nadgoniłaś. Białe xx widać.
    Zdrówka życzę.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby tego bólu jak najmniej było. Choinka piękna ja za swoją jeszcze się nie zabrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda. Aż nie mogę się doczekać by zobaczyć ją całą .

    Pozdrawiam i życzę duuużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda ta choinecza! a białe też widzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak będzie gotowy cały haft, to na pewno białe będzie lepiej widać.:) Niemniej dodanie srebrnych nitek na pewno wzbogaci choinkę. A może złote?...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Białe gwiazdki widać, podziwiam Twoje zacięcie krzyżykowe ...a co tam - trzeba krzyżykować:) Pozdrawiam Ciebie Kasiu serdecznie i życzę zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę zdrówka! Niech już nie powraca choróbsko. Choinka wygląda bardzo ładnie. Czekam na wykończenie.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny hafcik pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  13. Łączę się z tobą w bólu, z tym że mnie męczy normalna grypa....
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  14. No masz babo placek,jak nie urok to...;)
    Ta choinka jest sliczna,uwiebiam takie deikatne wzory;)
    Trzymaj się w zdrówku;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tak jak Promyk dodałabym złote zamiast srebrnych a białe na szczęście widzę, mimo tego że jestem przed wizytą u okulisty ;) Pozdrawiam gorąco i życzę duuuużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  16. rety, dobrze że już zdrowiejesz, taka dolegliwość utrudnia normalne funkcjonowanie... ale przerobiłaś to w pozytyw i sporo nadrobiłaś w tym ciekawym hafcie :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Białe xxx widać, a jak je wykończysz zielonym lub czerwonym to będą jeszcze lepiej widoczne.
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, Ty pechowko:P Mam nadzieje, ze wychorowaliscie sie na caly rok!
    Tez mialam ten problem z biala nitka na owsiankowej kanwie:( Prawie nic nie widac, dlatego bralam snieznobiala (B5200) i wychodzilo o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wygląda. Ja też chyba dodam coś srebrnego z racji ,że mam upatrzoną piękną srebrną ramę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że Ci już lepiej:) Choineczka ekstra:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)