U love me

czwartek, 5 września 2013

Wyróżnienie

Jakiś czas temu Weronka z bloga Radosna twórczość Weronki postanowiła obdarować mnie takim oto wyróżnieniem.
Weronko bardzo Ci za nie dziękuję. Każde wyróżnienie powoduje u mnie świadomość że to co robię ma jakiś sens i może się podobać innym :)
Oto dwie zasady przyjęcia tego wyróżnienia:
Jedna to podanie 7 informacji o sobie, a więc do dzieła:
1. Nienawidzę wątróbki!!! Bleeee...
2. Najbardziej niesamowitą pracą jaką podjęłam w swoim życiu była praca na stanowisku pracownika ochrony w pociagach nocnych - glany, mundur i pała :)
3. Chodziłam do technikum gdzie w klasie miała 33 chłopa i ja jedna :) Na roku tych chłopa było prawie 150 a w całym zespole szkół były tylko 3 dziewczyny w tym ja - to były czasy :)
4. W czasie szkoły sredniej trenowałam karate kyokushinkay.
5. Mam awersję do stóp - jedyne jakie toleruję to stópki moich dzieci :)
6. Nie chodzę w spódnicach ani sukienkach - po prostu nie umiem
7. Nie chodzę w butach na wysokich obcasach - wolę czuć twardy grunt pod nogami :)
Druga zasada - wyznaczyć 7 kolejnych blogów - i tu już zaczynają się schody:
...........
Nie chcę nikogo urazić a wybrać 7 blogów z ponad 100 obserwowanych to niesprawiedliwe. Każdą z Was, podziwiam za to co robi i dlatego moje wyróżnienie kieruję do Was - tych co do mnie zaglądają i  tych do których ja zaglądam :) - Mam nadzieję Weronko, że się nie gniewasz na mój wybór???
Tara
***
Diana P - jak już wcześniej pisałam, książki leżą grzecznie w szkole i Szkolniak nie musi ich dźwigać codziennie 
AsiaB - dziękuję za hurtową dostawę komentarzy ;)
Agnieszka Ka, Chenia - widok Tośka padniętego po przedszkolu - bezcenny 
Judyta Z - nic się nie stało :)
realizacjamarzeń - krzyżyki dwoma, backstitch-e jedna; kanwy różne 14ct lub 16ct
Witam serdecznie nowych obserwatorów - rozgoście się

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia!
    Sama jedna?;) No to miałaś obstawę;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z powodu wyroznienia, ktore jest w pelninzasluzone:)
    A w technikum to bylas chyba rozrywana , co?a co do watrobki, to mam podobne zdanie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia !!!! Ale fajnie miałaś w szkole z tymi chłopakami ;) obcasy u mnie też odpadają ,ale spódnice uwielbiam.....choć rzadko w nich chodzę , mam ich za to mnóstwo :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Przeczytałam o tobie i jestem pod wrażeniem tej pracy...;) Jeśli chodzi o stopy, mam to samo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez nie lubie watrobki:( Chyba ze przypalona na wegiel:P
    Nienawidze pisze sie razem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia a ja lubie drobiowa ,,

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia! Musiałaś mieć fajnie w takiej klasie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wyróżnienia!
    Czy doszła do Ciebie sukienka?
    i chciałabym się zapisać na sal zimowy tylko, że nie mam konta na fb, jest jakaś nadzieja dla mnie?
    dam się pokroić za ten obrazek:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)