U love me

niedziela, 8 września 2013

Motylkowo mi

Dzisiaj pokaz z tworów bieżących. Zrobione z potrzeby chwili (a nawet dwóch) wczoraj skończone. Dwie karteczki urodzinowe dla dwóch dziewczynek. Z lenistwa wybór padł na darmowy prezent dołączony do wrześniowego wydania Cross Stitch Crazy. Tak powinny wyglądać według gazety:

A tak wyglądają w mojej wersji... Karteczka nr 1


i karteczka nr 2...



... i w duecie...
Kilka danych technicznych dla ciekawskich:
- motylki haftowane wedle rozpiski dwoma nitkami muliny DMC
- brzegi kartki "postarzone" pilniczkiem do paznokci i pomalowane czarnym tuszem do pieczątek z wykorzystaniem gąbki do naczyń :)
- wytuszowałam tą samą metodą brzegi kanwy i brzegi napisu
- dodatki - dalej wykorzystuję skarby z prezentu od Ani :)
I jak ? Która wersja podoba się Wam bardziej??? Delikatna z gazety czy moja  "z pazurem"???
Tara
***
Dziękuję za kopy motywacyjne, są motorem do stawiania krzyżyka za krzyżykiem :)
piegucha - szukaj błędów i wytykaj :) od tego tu jesteś :)



26 komentarzy:

  1. Delikatna z gazety czy moja "z pazurem"???
    "PYTANIE SA TENDENCYJNE";) odpowiedź wiadoma,że TWOJE! ps. kartki komercyjne z papierniczych są coraz bardziej żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja wersja zdecydowanie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wymyśliłaś z podtuszowaniem tej kanwy,motylki super i kartki lepsze niż w gazecie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba motylki mi się bardzo podobają:)
    śliczne karteczki zrobiłaś!
    Miłej niedzielki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, no Twoje zdecydowanie lepsze:) Cudne są:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu no po prostu cuda!!Trochę się naoglądałam kartek i karteczek,ale takich z wykorzystaniem haftu nie widziałam,;)
    Pomysł rewelacyjny i oby więcej takich dzieł;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, zdecydowanie jestem za TWOJĄ wersją! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie Twoja wersja lepsza ! świetny pomysł z tym postarzaniem kanwy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne motylki, uwielbiam dodatki do gazet z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ja nic nie szukam, po prostu slepa nie jestem:P Hmm, Twoja wersja ciekawa, sama lubie czarny, ale jak mialo byc dla maloletnich to chyba wybralabym opcje z gazetki, dzieci chyba lubia delikatne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba jednak nie do końca lenistwo skoro tak się przy nich napracowałaś ;) Twoja wersja jest lepsza, wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful cards, so pretty (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj śliczne i pomysłowe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Talent mówi sam za siebie, ale.... kiedy ty masz na to wszystko czas?????
    Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam jestem za przeróbkami:)Szczególnie takimi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się Twoja wersja z "pazurem" lepiej podoba.
    Śliczne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam motyle, więc podoba mi się i to bardzo! :) Jako kartki wyglądają przepięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie, że Twoja wersja jest ciekawsza! Motylki haftowane w ogóle mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne motylki;) Twoja wersja zdecydowanie lepsza! Piękne karteczki stworzyłaś,a pomysł z brzegami kanwy rewelacyjny;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty to masz super pomysły.
    Zastanawiałam się czy to gotowa kanwa z takim brzegiem. Czytam dalej i się wyjaśniło:)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)