U love me

niedziela, 22 września 2013

Kartka dla biegacza

Zostałam poproszona o zrobienie kartki na urodziny dla pewnego maniaka biegania. Oczywiście musiało być z motywem biegacza. Wyszło takie coś...
Skupiłam się na kolorystyce typowo jesiennej, jak dla mnie pasującej do kartki dla faceta. Napis  z bloga Cardsmaking by jolagg
Motyw biegaczy (ściągnięty z odmentów internetu)
 Kilka kwiatków w stonowanych kolorach...

I jak ? Myślicie że sprostałam zadaniu?
Tara.
PS. Karteczkę zgłaszam na 91 Twórczy Weekend u Titanii
***
Dziękuję za wszelkie komplementy w stronę kolosa-giganta :) Dodają skrzydeł do dalszego stawiania krzyżyków

15 komentarzy:

  1. Jak dla mnie spisałaś się na medal:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa praca -jak dla mnie idealna dla faceta.

    OdpowiedzUsuń
  3. It's fabulous, well done!

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo sprostałaś,na maksa sprostałaś:))Kartka jest przepiękna!!
    Papier w krateczkę jest bombowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mis się Twój styl,coraz piękniejsze karteczki Ci wychodzą

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie znam się na robieniu karteczek,więc jak dziecko,mogę tylko powiedzieć czy mi się podoba.. czy nie.
    Twoja karteczka bardzo mi się podoba!
    Jest świetna a motyw biegacza i kolorystyka to strzał w dziesiątkę;)
    Fantastyczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka! na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki to jedyna dziedzina o której nie mam zielonego pojęcia:)ale pomysł i wykonanie świetne:)))Grażynko,prosiłam Cię o kontakt na maila,bo mam wysłać do Ciebie książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna karteczka , bardzo podoba mi się pomysł na nią , mam nadzieję , że teraz już częściej zobaczę Twoje karteczkowe twory Kasiu .... i cały czas czekam na Twoją wersję kartki z tagiem :) .pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo męska karteczka - te są najtrudniejsze więc tym bardziej szacun (jak mówi mój syn) :))

    OdpowiedzUsuń
  11. super krateczkowe tło - uwielbiam takie papierki, guziczki drewniane niesamowicie urocze :)
    dosyć męska kartka chociaż moja interpretacja pewnie byłaby w nieco bardziej w sportowej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki talent to skarb..pięknie i szybko haftujesz, a do tego te karteczki..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)