U love me

niedziela, 29 września 2013

Wrześniowe karteczki

Wrzesień już na wykończeniu, więc czas pokazać Wam jakie karteczki wymodziłam dla wrześniowych solenizantów zgłoszonych do obdarowania przez dziewczynki z grupy na FB (o tej grupie pisałam tutaj). Trochę eksperymentowałam przy niektórych, z niektórych nie jestem zadowolona, ale cóż poszły w świat więc ocenę pozostawiam Wam i obdarowanym...
Karteczka nr 1
Na 7 urodziny dla dziewczynki

 Maziaje na około to próba użycia tuszu do powiek w płynie ;)
Karteczka nr 2
Na 88 urodziny...

 I tu także eksperymentowałam, tym razem z brokatowo-fioletowym lakierem do paznokci...
Ponieważ moje eksperymenty nie uważam za udane kolejna karteczka zrobiona już znanymi mi metodami
Karteczka nr 3
Na 13 urodziny pewnego kawalera
 Tutaj po raz pierwszy użyłam do tuszowania mój czerwony tusz :)


 I ostatnia karteczka. Tym razem z życzeniami wygrania trudnej walki z chorobą. Wykonanie najbliższe mojemu "ja"
Karteczka nr 4
 Tło pochodzi z bloga Far Far Hill, z którego możecie sobie ściągnąć papierki przecudnej urody.

I właśnie teraz zdałam sobie że była jeszcze jedna karteczka na urodziny dla 8letniego chłopczyka ale zdjęć nie zrobiłam :/
No to teraz możecie oceniać...
Tara
***
Ilona Szczęsna - oczywiście że się zgadzam :)
Aleksandra Żurek - dużo zdrówka Ci życzę
catefelinka - dziękuję za wyróżnienie <3
violi igłą malowane - to tylko tak strasznie brzmi :) jak oglądałam na YT to wcale nie są takie trudne ściegi :)
Chenia - może to sprawka zdjęcia :)
Kalliope - oczywiście że damy radę. Bo jak nie My to kto?????

7 komentarzy:

  1. Fioletowa najbardziej moja, i pomysł z rameczką na ostatniej bardzo mi się podoba:-) kartki bardzo udane, nie jesteś zbyt krytyczna czasem...? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są cudne :) ale ta pierwsza jest wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki śliczne ... cóż w polsce kartki komercyjne czyli te z papierniczego i z Empiku są straszne / banalne i rutynowe. No i nie ma kartek uniwersalnych ... takich bez okazji a od serca.
    Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu karteczki rewelacyjne,gratuluję...

    OdpowiedzUsuń
  5. same udane eksperymenty.już wiadomo u kogo zamawiać karteczki.1 i 4 obłędna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu , zamurowało mnie , szczególnie jak oglądałam tą karteczkę z misiem Fizzy , cudowności , naprawdę !!!! Jest przepiękna , pozostałe równie fantastyczne ,ale misio wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dziś znów hurtowo:) Wszystkie cudne..ale ta pierwsza to moja faworyta:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)