U love me

niedziela, 15 września 2013

Dwie kanwy RR-kowe

Jakiś czas temu dostałam pierwsze z kanw w organizowanym przeze mnie RR Yummy. Oto jak prezentują się hafciki moje i mojej Beatki ... Z powodu za małej ilości osób, na niektórych kanwach haftujemy po dwa obrazki.
Kanwa Judyty z bloga Moje przyjemności
 - moje hafciki
- hafciki Beatki
- i cała kanwa
oraz kanwa Anji
 - moje hafciki

- hafciki Beatki
- i cała kanwa
... i w tym miejscu mała dygresja... Bardzo jestem ciekawa jak Anja wykorzysta te hafcikowe lody przy takim zagospodarowaniu kanwy (???)
Jutro kanwy polecą dalej, a w moją stronę pędzą już następne :)
A po następnym poście będziecie do mnie mogły bezkarnie wołać WARIATKA!!!
Tara.
***
Promyk - półeczka zawiśnie oczywiście w kuchni ;) ale musi jeszcze trochę poczekać, bo sobie wymyśliłam wszystkie pojemniczki na przyprawy w tym samym stylu z takimi samymi etykietami, a co!
Moje Małe Rękodzieło - ja po prostu uwielbiam SH
Arabeska - bo ja to jestem taka Kobieta Pracująca :)






9 komentarzy:

  1. Apetyczny ten RR. Z niecierpliwością czekam na wyjaśnienie owej wariatki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznaj się co nowego zaczełaś :) fajne RRowe hafty

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś Kasiu kobietą pracującą,to widać od razu;)
    A jeśli spod Twoich rąk wychodzą takie cudeńka,to tylko podziwiać i pozazdrościć;)
    Pozdrówka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafciki śliczności pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne hafciki!:)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super hafciki, bardzo dziękuję za piękne słodkości :) Ja też niecierpliwie czekam na kolejną porcję kanw;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne hafciki..ciekawa jestem swojej kanwy:) A ja na razie czekam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)