U love me

wtorek, 3 lipca 2012

Zakupkowo

Wczoraj bylo zakupkowo :) Po skonczonych tulipanach rozpoczelam przygotowania do nastepnych dziel. W planach beda irysy i roza (komplet z tulipanami) i dziewczynka z wiankiem.
A oto co mi sie udalo zdobyc:
11
Szklo powiekszajace kupilam juz wczesniej w zaprzyjaznionym'lumpie'. Za cale 2 jurki. :) Mialam ja Wam pokazac wczesniej ale jakos nie bylo okazji.
A tak wygladaly moje wczorajsze przygotowania:
2
Przycielam kanwe na obrazki i zaczelam juz pierwszy: irysy. :):):)
Moze nie uwierzycie ale przez caly weekend tak mnie nosilo bez xxx ze szok. Nie wiedzialam co ze soba zrobic. Nawet czytanie ksiazek mi nie szlo, a kiedys je polykalam w calosci... Masakra. Ale teraz mam juz podklad na pare tygodni wiec juz mi nie grozi katastrofa :)

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Dziękuję za Twój komentarz :)