U love me

wtorek, 17 lipca 2012

Moje skarby :)

Jestem uzalezniona! I to bardzo! Moim nalogiem sa "szperacze" czyli sklepy typu second hand. Dzisiaj po odprowadzeniu Artka do przedszkola nie odpuscilam sobie i weszlam do "mojego" sklepu :) Oni chyba tam zamontowali jakis magnes na Kasie. Jak nie wejde to jestem chora. I oczywiscie wyszlam bogatsza o kilka skarbow. A oto one:
A tutaj pare zblizen:
- szafeczka z szufladkami - przeznaczenie oczywiscie na wszystko zwiazene z mulinkami i xxx :)
- dwie ramki - na moje xxx wypocinki. Uwielbiam regenerowac cos co sie juz komus nie przyda.
- no i na koniec szkatulka - szczerze mowiac to nie mam pojecia co bede w niej trzymac, ale po prostu nie moglam sie oprzec. Jak dla mnie jest piekna.


I to wszystko za niecale 9 jurkow. Jak tu nie byc wyszczerzona od ucha do ucha :)
Tara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)