U love me

piątek, 16 października 2015

Zakładka z cytatem - odsłona 2

Tym razem Iwa z bloga iwusiowo na temat zabawy Tajemniczy Sal dla Moli Książkowych wybrała "Muminki". Przyznam się bez bicia. Nigdy nie czytałam tej książki, a bajka, gdy leciała w telewizji, nigdy nie należała do moich ulubionych. Ale jest zadanie i trzeba je wykonać.
Postawiłam znowu na zakładkę z cytatem. Poszperałam w sieci, wybrałam tekst i efekt następujący...
 Zakładka wykonana bliźniaczo do poprzedniej zakładki.
Ten sam dziurkacz ozdobny. Narożnik z tej samej kolekcji...
 ... tym razem w odcieniach zieleni.
Alfabet także ten sam...
A tak wyglądają razem...
Robi mi się całkiem fajna kolekcja zakładek :)
***
Chciałabym Wam serdecznie podziękować za wszystkie komentarze pod Wilkami. Serce rośnie i igiełka jeszcze szybciej lata po takich słowach. Co do mojej metody haftowania, wiem że jest trochę szalona, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że dla mnie jest idealna. Próbowałam już wielu metod przy kolosie i ta najbardziej mi odpowiada, chociaż do momentu ukończenia wygląda to na niezły bałagan ;)

21 komentarzy:

  1. Proste acz wytworne. ..ciekawa jestem kolejnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się niezła kolekcja zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada Ci się naprawdę piękna kolekcja zakładek. Bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koncepcja fajna. Czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki proste , ale jaki efekt. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te zakładki, widać że dopracowane w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jurto jest wolne od błędów...obłędne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, uniwersalne zakładki. Mnie również ciekawi bardzo jaki będzie kolejny temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zakładki, będzie z nich świetna seria.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. zakładeczki wespół komponują się zachwycająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zakładeczki, są świetnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyszla i ta zakladka. Fajna seria sie tworzy !! Mnie sie bardzo podobaja!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Proste, a przy tym tak pięknie wykonywane że aż chce się sięgnąć po książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kolekcja się tworzy, a muminki to moja ulubiona bajka z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspirujący cytat zawsze w cenie :) piękne zakładki

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie zakładki, są czarujące!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)