U love me

środa, 14 października 2015

Wilki - tydzień 26

Tydzień 26ty to tydzień ucha ;) Lewego. Jednego z czterech jakie mam do zrobienia.
Dla przypomnienia tydzień zaczął się tak...
 A potem było ucho...





 i na koniec tygodnia zaczął się pojawiać nos...
Ale o nosie pogadamy innym razem ;)
***
Patrycja Ż - ja używam do haftowania tylko jedną igłę. Do bólu :)
Anek73 - na pocieszenie za dwa miesiące przerwa świąteczna Cię czeka. Może wtedy znajdziesz czas na hafty.
Małgorzata M, Iskierka - my mamy rozumiemy się bez słów ;)

16 komentarzy:

  1. zdecydowanie za bardzo mi się ten haft podoba uCiebie i zaczyna się niebezpiecznie wysoko plasować na mojej wish list :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak Ty to robisz, że nie plączesz się w tych nitkach? Ja zawsze się motam i wyszywam po trochu jednym kolorem, potem drugim i tak w koło :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie Ty tam widzisz nos ;) Kasiu kochana, ja tam nawet ucha nie widzę. Podziwiam Cię, ja bym już po pierwszej kartce odpadła :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę całe ucho, nieźle to już się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymagający haft - szarości same... no podziwiam, sama raczej bym się nie podjęła, ale nie mówię hop! :) Ucho tylko widzę, nosa nie widzę, ale wierzę, że jest. Poza tym jak Ty to robisz, że nitki Ci się nie plątają i to ogarniasz - szok!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra idziesz jak burza zawsze powtarzam , że masz
    inną igłę niż ja hihi ja mam taką co mi ciągle znika hihihihi :p
    A ty z turbo doładowaniem - jest moc a raczej nos :) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja widzę i ucho i nos ;) Postępy robisz ogromne, ale ja chyba pogubiłabym się z tymi nitkami we wszystkich odcieniach szarości... W słonecznikach mam po kilka odcieni żółtego i zielonego i już mam problem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te wilki będą, ale haftowanie ciągle tylko szarościami wpędziłoby mnie w depresję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana tempo expres podziwiam, Obrazek prześliczny i uwielbiam podpatrywać jak przybywa kolejnych rzędów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie ucho wyłapie nawet najcichszy szmer :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądając zdjęcia szybciutko przybywa:)
    Krzyżyk do krzyżyka i będzie kolejna część. Do nosa też dojdziesz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyle przed Tobą czoła! Naprawdę ! Jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kibicuje wiernie!!!! Szybko je skonczysz!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam nieustannie.
    Raczej mało kto wie, ale podczas przerwy świątecznej też pracujemy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)