U love me

sobota, 10 października 2015

Makowy Dworek - odsłona 4

Sobota w Potworowie ;) nabrała leniwego wyglądu. Po poranku wypełnionym sprzątaniem i przygotowywaniem obiadu teraz każdy z nas może się zająć tym co lubi. Ja spieszę do Was aby pokazać kolejne trzydniowe postępy w Makowym Dworku.
Jest już jedna ściana tytułowego dworku plus odrobina nieba oraz drzewo po lewej...
Rozpoczęło się wstawianie okien...
 a maki już wszystkie zakwitły....
Dla porównania całości, było tak...
a jest tak...
Muszę przyznać że całkiem udana trzydniówka ;)
***
Co haftuje w ciemno - nadal nie wiem. Ciekawa jestem, która z Was zgadła co to będzie. Mi na początku wydawało się że to chatka z piernika (przez te brązy), ale przyznam się szczerze, że karmnik lub komin też może z tego wyjść ;)
 
Zosia Samosia - może kiedyś ktoś wymyśli haftowanie w ciemnościach ;)




21 komentarzy:

  1. Rewelacyjna trzydniówka :) Dworek rośnie w niesamowitym tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne postepy ;) Dzialaj dach, podobno niedugo ma snieg padac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lecisz z tym dworkiem strasznie. Świetnie już wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, lubię takie hafciki. Czekam na cały dworek, jestem go bardzo ciekawa. Te maki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wiem co wyszywasz :P Znam dobrze ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
  6. Maków przybywa w tempie naprawdę szybkim :) Cudnie się prezentują, a i domku coraz więcej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No wspaniale, jak na 3 dni, to śmigałaś chyba turbo igłą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idziesz jak burza. Będzie piękny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przybywa Makowego Dworku u Ciebie zdecydowanie :)
    U mnie też weekend z Dworkiem, ale czy skończę do końca roku, nie wiem :)
    Haftowanie w ciemno wygląda mi na jakiegoś Mikołaja
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu Ty, to masz tempo :).

    Parę wieczorów i haft będzie skończony :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Idziesz jak burza. Widać postępy. Pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Już xxxx Makowy Dworek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)