U love me

wtorek, 27 października 2015

Babeczka październikowa

Babeczka dziesiąta to sama jesień. Kolory jesienne, atrybuty jesienne (liście i żołądź) oraz jesienne zwierzątko...
 Pokaz tym i tym razem bez oprawy, bo karteczka jest w drodze do solenizantki...

...ale za to dzisiaj mogę już pokazać karteczkę wrześniową w pełnej krasie, gdyż jest już tam gdzie jej miejsce...
Do oprawy wybrałam zielone kropki...
 Idealny, taki sam kolor jak tornister...
 ...i wraz z kilkoma drobiazgami poleciała w świat...
***
Anna M - ja już swój rytm złapałam właśnie od września. Teraz tylko tydzień wybicia ;)
Anna S - a mnie to właśnie bardziej nakręca do haftowania :)
Iskierka - u nas są trzy semestry w ciągu roku szkolnego. Ta teraz to przerwa w połowie pierwszego semestru. 
shibi - wyjęłaś mi to z ust :)
Anek73 - do wakacji :)
 

13 komentarzy:

  1. Fajne babeczki :) Jesienna świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te babeczki zarówno ta jesienna jak i ta wrześniowa. Super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te babeczki świetnie się prezentują na twoich kartkach.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka wiewióra :)
    A kartka imieninowa z babeczką cudna, jak i cały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ... te babeczki na karteczki szalenie wdzięczne są... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafciki są urocze....karteczka wyszła fantastycznie, kolory pięknie się zgrały, super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Babeczki piękne, i super baza na kartkę w grochy

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczka. Ciekawa jestem w jakie szaty ubrałaś wiewióra. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne babeczki. A karteczka z wrześniową mnie zachwyciła. Te kropeczki są rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje, taki jesienny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  11. slodkosci po prostu, KAsiu ;-) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne, jesienne kolory! Uwielbiam :)
    Tylko to mnie trzyma przy życiu :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)