U love me

wtorek, 6 października 2015

Pozytywny magnes

Zaszła potrzeba prezenciku na już. A dokładnie potrzeba się zrodziła późnym wieczorem a czas na wykonanie był do rana. Czasu niewiele, pomysłów brak. Po chwili przypomniałam sobie o bazie na magnes, którą kiedyś za jakieś śmieszne grosze kupiłam na ebayu. Poszperałam w pinterest, który jest dobry na wszystkie rozterki twórcze i tak powstał mały magnesik, z pozytywnym przesłaniem...
 Napis głosi: "Zawsze bądź najlepszą wersją siebie !"... Pozytywnie prawda?
 Kolor buźki - niebieski - ulubiony kolor obdarowanego...
Z tego co mi wiadomo powoduje uśmiech na co dzień...
***
Ilona Szczęsna - jakby co to ja cię tymi wzorkami mogę obdarować. Wystarczy słowo.
Zosia Samosia, donka66 - dlatego dziękuję Hani, bez jej wyzwania też nie wiem kiedy nastał by odpowiedni czas
piegucha - w Irlandii za niektórymi rozmiarami (np. kwadratowe) to trzeba się nieźle nachodzić. A te Twoje od rowerków to chyba jeszcze z Hameryki były co?

15 komentarzy:

  1. W Polsce tez trzeba sie niezle nachodzic:( Tak, z US. Tam bylo tyle pieknych ramek, ze jakbym mogla to kupilambym wszystkie i kazdy haft bylby oprawiony w inna ramke:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny magnes. Skąd ja znam prezenty "na wczoraj". Tak jak piszesz pintrest to mega kopalnia wzorów a noce są długie na ich wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ...i taki magnesik ,na pewno wywoła usmiech na twarzy :)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I najwazniejsze, że powoduje radość:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)