U love me

piątek, 13 listopada 2015

Zakładka nr 3

Kiedy zobaczyłam temat trzeciej zakładki w zabawie prowadzonej przez Iwę z bloga iwusiowo wcale się nie ucieszyłam. Pan Tadeusz??? Naprawdę???
Książkę przeczytałam, bo musiałam. W ogóle nie przepadam za książkami pisanymi wierszem (wiersze to co innego), a Mickiewicz do moich ulubionych pisarzy się nie zalicza, ale jak to mówią powiedziało się a to trzeba powiedzieć b - no w tym przypadku to już będzie c ;)
Kolory na zakładce mogły być tylko jedne. Biel kanwy i czerwień muliny. W końcu wybrana przez Iwę lektura to epopeja narodowa. Wybrałam cytat-mądrość i powstała zakładka bliźniacza do dwóch pozostałych, które wykonywałam na poprzednie wyzwania...


A tak prezentuje się w komplecie z pozostałymi koleżankami...
Ciekawe co teraz Iwa wymyśli :)
***
Arabeska - zostań, postaram się zwolnić ;)
Promyk - już kilka dziewczyn ukończyło swoje budowy. Ja postaram się skończyć w terminie.
raeszka - z dodaniem linku się zagapiłam. Obiecuje poprawę przy następnej części ;)



15 komentarzy:

  1. Zakładki prześliczne. Kolorystyka bardzo delikatna, sentencje idealnie dobrane. Pozdrawiam. Zapraszam do mnie bo ja na pewno na długo tu pozostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zakładki!!! Cudowne wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  3. No i bardzo patriotyczna zakładka :) Cała kolekcja jest imponująca :) Super Ci wychodzą te zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twój sposób na zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudna zakładka, a już w komplecie to rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana zrobiłaś kolejne cudo. W komplecie wyglądają wspaniale Twoje zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te zakładki, takie delikatne... ja się ciągle zastanawiam, skąd ty na to wszystko bierzesz czas wolny.... ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszła, zresztą jak dwie poprzednie. Będziesz miała cudny komplet zakładek na koniec zabawy :) Ja nad swoją jeszcze myślę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stworzyłaś naprawdę piękną serię zakładek, dziurkaczowe wycięcia i te haftowane narożniki dodają im niecodziennego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładki są świetne. Mialaś super pomysł. Już się boję, co tym razem wymyśli Iwa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny komplet stanowią :)
    Już nie mogę się doczekać kolejnego tematu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)