U love me

wtorek, 3 marca 2015

Zapomniany luty i aniołek

Oj nie po drodze mi na tego bloga. A jeszcze na dodatek luty mi się skonczył w kalendarzu ;) Dlatego dzisiaj korzystając z okazji pokazuję moją zaległą kartkę z kalendarza...
I w całości...
 A po złożeniu nowych mebli kartka z kalendarza wylądowała na półeczce pod telewizorem...
Mam nadzieję że z marcową kartką z kalendarza wyrobię się szybciej ;)
A przy okazji aniołka znowu zmajstrowałam....
Który to już z kolei... Nie wiem :)
***
a_normalna - ja chyba konfetti bym nie ogarnęła :)



21 komentarzy:

  1. kolorystyka mnie porwała wykonanie również...Kasiu ta lutowa kartka może nigdy nie spadać z kalendarza!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super hafcik lutowy a metryczka jak zwykle piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołków nigdy za wiele - są takie śliczne :) A luty w Twoim wykonaniu - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w klubie :) Fajny ten luty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniolkow to u Ciebie wiele i kazdy Piekny :)) Jak i ten Twoj luty piekny :))) Milego Tygodnia Kasia Ci Zycze :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój luty się ciągnie i ciągnie -.- Ale Twój bardzo ładnie wygląda na półeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie mama ten kalendarz ukradla, wiec tak sobie u Ciebie moge przypomniec jak wygladal:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to już jest z lutym, że kończy się zawsze za szybko...ja się z tego cieszę, bo to nie był byt dobry miesiąc dla mojej rodziny.Oby marcową kartkę z kalendarza udało Ci się wyszyć szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafciki prezentują się wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ta kartka z kalendarza! ma fajne kolory. Aniołek też uroczy! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, z tym lutym to masz rację Kasiu. Skończył się nie wiadomo kiedy, ale miło popatrzeć na twoja kartkę z kalendarza i powspominać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kalendarz od L.K. świetnie pasuje do nowych mebli.Aniołka chyba już na pamięć haftujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny ten luty. Marzec dłuższy, to na pewno marcowa kartka powstanie wcześniej.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne :) ja aniołka też mam w planach ale to będzie mój pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam taki jeden haft o który ciągle mnie ktoś prosi bym wykonała :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)