U love me

czwartek, 6 czerwca 2013

Wczorajsze szarpanie

Dzisiaj jest ostatni dzień żeby zgłaszać swoje prace na kolejne wyzwanie w Scrapowym Pasie Startowym. Temat: Szarpana kartka - czyli kartka na każdą okazję . Kartkę trzeba było wykonać wg opublikowanego na blogu kursu. Oto jak u mnie przebiegało szarpanie :)
Najpierw materiały...
Pierwszy element to ramka... Nie posiadam wykrojników ani maszynki do wycinania (nie wiem czy taka jest jej profesjonalna nazwa :)) dlatego poradziłam sobie z tym elementem tak jak umiałam. Wykorzystałam to co miałam pod ręką - nożyczki i wytłaczana baza na kartkę z okienkiem...
Po kilku ruchach nozyczkami ramka była gotowa...
Następnie w ruch poszedł pilniczek do paznokci i zaczęło się szarpanie. Przyznam się, że dopiero po kilku próbach osiągnęłam zadowalający mnie wygląd :)
I na koniec wszystko razem poskładane do kupy dało taką oto karteczkę...
Wybór stempla był dla mnie oczywisty gdyż karteczka powędruje w ręce nauczycieli Arthura za kilka tygodni...
Kwiatkiem zostałam poratowana przez Beatkę. Rozprułyśmy jej zapach do pokoju ;)
Na ramce zwykły klej brokatowy w kolorze czerwieni...
Wybór kolorów (czerwień + złoto, żółty) - pod kolor tuszu do stempli jakie udało mi się dostać w tej mojej metropolii (tylko czerwony i czarny:))
I jak Wam się podoba??? Bo ja uważam, może nieskromnie, że ewoluuję ;)

Z życia: wczoraj po raz pierwszy od 6 lat jak jestem na "wygnaniu" przypiekłam się na słońcu :)
Dzisiaj wieczorem - zebranie w "dużej szkole" Arthura... Trochę mam tremę :)
Tara.








5 komentarzy:

  1. ewoluujesz niewątpliwie.. coraz ładniejsze te Twoje karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu piękna kartka :) Niesamowicie wychodzi Ci to scrapowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzeba matką wynalazku. Poradziłaś sobie wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A juz sie balam, ze nie zdazylas . Ales Ty pomyslowa, tak trzymaj, kartka wyszla Ci b.fajna !!! , a teraz bierz sie za taga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)