U love me

sobota, 6 kwietnia 2013

Sal Las sosnowy i RR Yummy - sprawozdanie

Po wielu wieczorach (nawet nie wiem ilu) skończyłam największe drzewo w lesie... UFFF.... Normalnie mnie przygniotło...
i dlatego postanowiłam na momencik odłożyć dalsze sadzenie... Chce mi się coś innego i już nawet wiem co, ale to na razie tajemnica :)
W trakcie wykończyłam też obrazki na swojej kanwie z RR Yummy
Oczywiście jak to ja musiałam się pomylić :) Ramka po wyszyciu środkowego wzoru po lewej stronie była do przeróbki :) Kanwa jest już u "mojej" Beatki a ja oczekuję kolejnej, no i czekam też na kanwę z RR Facebookowego... Moja wiem, że dotarła do kolejnej superhafciarki
Tara
***
Ela J. - cieszę się że karteczka przypadła do gustu :)
Kress-Ka - ja na początku wyszywałam na 14ce trzema nitkami... Przy kawach było napisane dwoma i zrobiłam je dwoma i powiem Ci, że wole dwoma.... Strasznie się męczę przy comiesięcznych obrazkach, ale powiedziało się A to trzeba powiedzieć i B :)
Dziękuję za komentarze na temat karteczki :)
Xymcia-dm - witaj !

5 komentarzy:

  1. A ja na tym największym drzewie na razie utknęłam - ale tylko na trochę zrobiłam sobie przerwę. Wrócę do drzew w maju:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lody ci wyszły śliczne , aż głodna się robię. Masz może też problemy z odczytaniem backstitch-ów, bo ja miałam ogromny . Sama wysłałam , ale nie wiem czy Ania przesyłkę otrzymała :)
    Las coraz większy :), a dzięki za wzór
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już zrobiłam swoje obrazki i... też się pomyliłam. Wprawdzie nie w ramce, a we wzorze, ale... Może nie będzie widać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. tak sobie tu wróciłam na lasek jeszcze raz popatrzeć....

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wzorki z RR są niesamowite, z niecierpliwością czekam na tą Twoją kanwę..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)