U love me

niedziela, 3 marca 2013

Być Kobietą - spotkanie szóste

Szóste zadanie w zabawie u tafcika brzmi następująco: "czuć już wiosnę w powietrzu, zapowiadają ją... mam dla Was zadanie- idź na spacer- na taką podróż otwartych oczu... niech to będzie spacer w poszukiwaniu wiosny...  niech to będzie ten szczegół, ten drobiazg, który Cię zachwyci, ucieszy... sfotografuj go- podziel się z nami :), może być to samotny spacer, może rodzinny- wybierz czas, miejsce, niech to będzie chwila dla duszy..."
A tak wygląda fotorelacja z mojego poszukiwania Wiosny... Miałam przy tym pomocników...
 Pies, a raczej suka nie mój... Przy okazji poszukiwań zrobiliśmy z Arthurem dobry uczynek :)
A oto jakie ślady wiosny można znaleść na naszym podwórku...









No i niech mi ktoś powie, że Wiosna jeszcze nie idzie :)

A teraz trochę logiki czterolatka.
JA: Idziemy szukać dowody na przyjście Wiosny
ARTHUR: A czemu musimy iść DO WODY??? :):):)
Tara.
***
IGIEŁKA-MB - ja mam na imię Kasia :)
Ela, magdusiaa - jakąś ostatnio mam wenę na krzyżyki... to chyba wiosna na mnie tak działa :)
barbaratoja - i rozpocznij i zakończ :)
piegucha - ja zatoki "czuję" pierwszy raz w życiu :( i szlag mnie trafia bo już trzeci tydzień, 7 dni antybiotyku i nic... żadnych rezultatów :/ Gratuluje publikacji :) Od razu ją zauważyłam :)


 

 

6 komentarzy:

  1. Jakie cudowne wiosenne zdjęcia:) U Ciebie już wiosna w pełni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To sie ciesz, bo ja zatoki czuje od liceum i pewnie do konca zycia tak bedzie. Antybiotykow nie biore, wiec nie wiem czy dzialaja.
    Dziekuje za gratulacje. Po cichu liczylam, ze jak ktos ze znajomych wypatrzy to podesle mi zdjecie...
    Dzis dostalam od jednej dziewczyny i wreszcie mnie ciekawosc nie zzera, bo myslalam, ze co innego sie pojawi:P
    Udanej niedzieli!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ piękne te dowody wiosny.. aż się chce żyć normalnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne fotki, no i chyba tę wiosnę znaleźliście. Ja znalazłam tylko przebiśniegi i kawał pozytywnej energii, a tutqaj widzę że was aż obrodziło kwiatowo. Aż miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowitą wiosnę znalazłaś.. piękne oznaki!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)