U love me

wtorek, 15 stycznia 2013

Temat wiszący w powietrzu - 1

Moje Królestwo.
Długo już przymierzałam się do napisania tego posta zwłaszcza, że dziewczynki z grupy fb juz dawno pokazały swoje skrawki podłogi, ale zawsze coś stało na przeszkodzie. A to w Moim Królestwie panował bałagan, a to akurat coś innego trzeba było wstawić na bloga (bo akurat termin się zbliżał), a to po prostu miałam lenia i nie chciało mi się zdjęć robi :)
Wzięłam się jednak za siebie, posprzątałam i sfotografowałam. Oto Moje Królestwo:
 Ściana z oknem i łóżkiem recyclingowym
 Szafeczki obok okna - pisałam Wam kiedyś że dostałam je od mojej sąsiadki Beaty

 Biureczko z drukarka i mała szafeczka od Beatki
Zbliżenie na porządek na półkach :) - tak je poprzestawiłam, że i maszyna się zmieściła :)
I co? Podoba Wam się???

Ale powiem Wam w sekrecie, że rzadko tu tworzę. Wolę w salonie na kanapie z jakimś dobrym filmem na kompie :)
Tara

4 komentarze:

  1. Czy to jest tylko Twój pokój?? Jeśli tak, to zazdroszczę :) Ja mam tylko kilka półek w wielkiej szafie a resztę upycham, gdzie się da :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kącik..tylko tworzyć..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)