U love me

niedziela, 5 sierpnia 2012

Nieprzespana noc i z kiosku ruch

Wczorajsza noc byla do dupy jesli chodzi o sen, ale owocna dla mojego bloga. Przenioslam wszystkie moje posty z archiwum bloxa tutaj. Ufff. Teraz wszystko jest w jednym miejscu. :)
Chodzilam, chodzilam i wychodzilam. Oto moje ostatnie zdobycze z kiosku ruchu:
Gazetki
i free gift - ma juz swoje przeznaczenie :)
Uwierzcie mi, ze byl to nielada wyczyn zdobyc te gazetki, a teraz bede je miala odlozone w kiosku co miesiac :):):) Jestem boska ;)
Tara

4 komentarze:

  1. Gratuluję zdobyczy - u nas te gazetki są łatwo dostępne, ale cholernie drogie... A jakież to przeznaczenie ma free gift? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z kartek wyladuje w paczuszce dla zwyciezczyni candy... Druga - pojedzie do mojej "soul mate" P. Malgosi w ramach przeprosin, ze sie nie odzywam... :)

      Usuń
  2. Kasiu, te gazetki można zaprenumerowac bezpośrednio w wydawnictwie. Wychodzi sporo taniej niż w kioskach w PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ze ja mieszkam w Irlandii... Nie wiem za bardzo jak tutaj wyglada sprawa prenumeraty...

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)