U love me

niedziela, 1 września 2013

Wrzesień i zajawki...

Oj zamotałam się trochę w czasoprzestrzeni a wszystko dlatego, że w tym ostatnim tygodniu wakacji trochę rozterek w głowie się pojawiło i wena gdzieś uciekła... Szczerze mówiąc nie wiem czy gdyby nie termin pokazu kolejnego znaczka w Sal-u Kalendarzowym to czy bym się zebrała w sobie i tutaj coś naklikała... Wisiała nade mną wizja przeprowadzki... Całe trzy dni rozmyślań, szukania rozwiązań - nie w głowie mi było hafcenie. Na szczęście nie muszę się przeprowadzać :) Zostajemy na starych śmieciach. Ale co się w głowie namąciło myśli to moje... Dodatkowo chłopaki przechodzą samych siebie... Oby do jutra... Wiem :) Brzmi to okropnie, ale nic nie poradzę, że gdyby wakacje trwały jeszcze dłużej to bym eksplodowała...
No ale dosyć smęcenia. Mamy wrzesień - mój ulubiony miesiąc
A jak wrzesień to szkoła!!! Moje ulubione miejsce w zamierzchłych latach...
 Muszę się Wam przyznać, że... byłam kujonem :)

a tak wygląda moje 9 miesięcy roku...
Kanwa z każdym miesiącem wymiętolona coraz bardziej, ale doprowadzę ją do wyglądu w grudniu. Wybaczcie.
No tym pokazem jeden temat z głowy :) Kolej teraz na małe zajawki co będziecie mogły u mnie w najbliższym czasie zobaczyć.
1) Kolos - w najbliższy czwartek dwutygodniowe podsumowanie postępów, w tym nawet tamborka nie przesunęłam więc nie było za bardzo się czym chwalić.
2) Wyróźnienie od Weronki
3) RR Facebookowy i Yummy - powoli hafciki zajmują swoje miejsca na kanwach
4) Drobne upominki dla osóbek które złapały licznik i zapisały się do zabawy Podaj Dalej nr 1 -  są zrobione, w najbliższym czasie do Was polecą Dziewczynki
5) Podaj Dalej nr 2
6) Motor
7) Sal Drzewo życia
8) Sal Zimowy na FB - o tym powinnam dzisiaj zacząć ale brak materiałów.. Przyjdą pokażę :)
9) Pierwszy dzień w dużej szkole :) - to już jutro :)
No i to tyle z planów. Pewnie jeszcze się zmienią po drodze ale ogólny zarys macie.
Na tym kończę. Idę szukać sił i weny.
Tara.

PS. Aha zapomniałam Wam pokazać co z okazji moich urodzin miałam dzisiaj na stronie startowej Google
Milusio no nie???? Częstujcie się więc tymi wirtualnymi torcikami googlowskim :)
***
Kartka posłana, teraz następne czekają w kolejce :)




16 komentarzy:

  1. Kasiu piękny wrzesień :) Mój powstanie jutro podczas pobytu młodszej córci w przedszkolu trzeba jakoś nerwy uspokoić ;) A zajawki super czekam na nie niecierpliwie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc się częstuje i dołączam się do życzeń;) Wszystkiego najlepszego !
    Bardzo fajnie wygląda 9 miesięcy razem ;))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najsłodszego w dniu urodzin :))
    Wrzesień wyhaftowałaś przepięknie, a plany xxx bardzo ambitne.

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat :)oj malowanie poszłoby na marne.ja też się cieszę,że idzie szkoła :) dzieci są kochane ale ma to pewne granice :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat! Ojej, Ty kujonem bylas, a mnie zawsze podejrzewali o kujonstwo:P A mnie po prostu latwo i szybko trafialo do lepetyny, bo ja raczej teleman niz kujon bylam:P Zadania z matmy przy telewizorze rozwiazywalam, bo inczej zanudzilabym sie na smierc.
    To udanego roku szkolnego!

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja też jako Matka - cieszę się że już wrzesień, jaki taki porządek w końcu nastanie ;) i tez byłam kujonem... dziś mogę się śmiało do tego przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. STO LAT!!!!
    Czemu sie nie chwalisz, ze dzis masz urodzinki, chociaz kartke bym ci wyslala :)
    Ja czekam na brakujace mulinki , ktore mam nadzieje pojawia sie niedlugo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafcik śliczny, plany ambitne... Urodziny?! Wszystkiego najlepszego! Dużo weny i siły do realizacji wszystkich planów!

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 lat dla Ciebie z okazji urodzin.
    Widzę, że lista z planami dość długa :)
    Szkoda, że SAL fb nie został rozszerzony na blogowy, bo obrazek piękny.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wrześniowo i coraz bliżej końca

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego!!!:)
    Już pięknie wygląda kalendarz a co dopiero będzie jak skończysz:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego naj z okazji urodzin. Mnóstwo ambitnych planów, ale wiem jak to jest - ten hafcik piękny a ten jeszcze piękniejszy a wszystkie chciałoby się wyszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu ja Ci wierzę,że wrzesień to Twój ulubiony miesiąc;)Nam rodzicom też należą się chwile tylko dla siebie,a szkoła nam te chwile daje;)
    Praca jak zwykle piękna;)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin;)Dużo siły i weny Ci życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w życiu z okazji urodzin :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wyszedł Ci ten hafcik..co do tych zapowiedzi...to czekamy z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)