U love me

poniedziałek, 2 września 2013

Witaj Szkoło!!!

I oto nadszedł tak bardzo wyczekiwany przeze mnie dzień. Arthur poszedł pierwszy raz do "dużej szkoły". Oto fotorelacja z naszego szalonego poranka - ostrzegam będzie sporo zdjęć :)
 Plecak spakowany razem z drugim śniadaniem...
Sesja fotograficzna w mundurku...






Oczekiwanie na boisku szkolnym...
I tutaj muszę się pochwalić że moje dziecię niosło te ciężary na plecach całą drogę :)
A tu już w klasie...

 W tle nawetb Pan Dyrektor się załapał.


Za godzinę po niego idę. Bardzo jestem ciekawa jak mu minął dzień w nowej szkole. A teraz w domu mam ciszę i spokój. Anthony padł zmęczony wrażeniami :) Uwielbiam te chwile! A to dopiero pierwszy dzień szkoły :)
Jutro czas na Tośka... Zobaczymy jak on przeżyje swój pierwszy dzień w przedszkolu... Jutro moje trzy godziny bez dzieci!!!!
Tara.
***
 Wszystkim Wam bardzo gorąco dziękuję za życzenia urodzinowe. Mam nadzieję że się spełnią w 100% :)
Aleksandra  Żurek - jeżeli chcesz do nas dołączyć to nie ma problemu. Kalliope też nie jest na FB a haftuje z nami. Będziesz mi podawać linki do swoich postów na blogu a ja w Twoim imieniu przekażę je dziewczynom w grupie fb-owej. Daj znać to wszystko obgadamy.
magdusiaa - a czym tu się chwalić??? :) w tym wieku to już się zaczyna omijać ten temat :)
Moje Małe Rękodzieło - fajnie jest nie być wyjątkiem :)
Arabeska - jeszcze kilka dni wakacji więcej i moje granice zostałyby przekroczone :)
Judyta Z - będzie dobrze... Trzymam kciuki za Ciebie bo mała da sobie radę :P


7 komentarzy:

  1. Zawsze mi szkoda dzieciaczków że muszą nosić takie ciężkie tornistry,,

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzielny Twój synek! Jak miło popatrzeć, wszyscy w jednakowych uczniowskich "mundurkach"

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło, że wraca normalność:) Fajnie wyglądają chłopcu na tym zdjęciu w braterskim uścisku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje urwisy też już w szkole, a mamusia wreszcie może odpocząć od ich kłótni.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ przystojniak, no a z ilością książek do szkoły to przesadzają te biedne dzieci ledwo to dźwigać mogą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)