U love me

środa, 11 września 2013

Rajski ptak czy paw?

Nie będę się dzisiaj rozpisywać bo ból głowy nie pozwala mi sklecić żadnego sensownego zdania. Oto dodatek do prezentu urodzinowego dla sąsiadki moich Potworów. Kolejny zestaw z CCS. W sam raz pasujący do pokoju 8-letniej dziewczynki (tak mi się przynajmniej wydaje, bo z dziewczynkami mam mało do czynienia).



Według opisu to jest paw ale dla mnie to rajski ptak. A Wam jak się wydaje?
***
Bardzo Wam dziękuję za komplementy w stronę karteczek motylkowych. Warto czasem poeksperymentować :)
mamuska73 - telefon wyhaftowałam najpierw, a teraz leci do mnie kanwa z trzecim obrazkiem do wyhaftowania - taki mały miszmasz powstał :) więc jesteśmy na tym samym etapie.
Szarlotka - lenistwo, bo wybrałam gotowy zestaw z mulinami kanwą i wzorem ;)


15 komentarzy:

  1. Jest prześliczny i do tego ta piękna rameczka;)Nie wiem co jest prezentem głównym,ale z tego,mała dziewczynka,będzie zadowolona na pewno;)Co do ptaka,to niech nazywa się jak chce,grunt ,że świetnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie tez nie znam, zreszta z haftowanych ptakow uzjae tylko kardynalki i wrobelki:) Mam ten sam zestaw, ale Matkas zazyczyla sobie mufinke w tej ramce:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zdążyłam jeszcze pochwalić motylków a tu już nowości , Śliczny paw ,,

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ptaszor i rameczka cudnej urody :) też miewam kłopoty z prezentami dla dziewczynek, ale taki już los matek chłopców ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rajski ptak,ja tam pawia nie widzę.to chyba przez brak pawich piór w ogonie :)śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mnie to jest rajski ptak. Cudownie pastelowe kolorki. Obrazek na bank wpasuje się do dziewczęcego pokoju.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to paw :) rajskie ptaki to mają zdaje się tylko dwa takie długie pióra albo ogon jakoś tak rozdwojony... Nieważne zresztą, to nie lekcja przyrody, tylko podziwianie haftu, a haft jest śliczny, razem z tą fajna rameczką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A beautiful finish (:
    Hope your headache is better soon!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla dziewczynki takie kolory to chyba idealne.. :) mi się podobają choć jestem już trochę większą dziewczynką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne :) i bardzo pomysłowe , a Ty mi tak ciągle tylko piszesz , że to ja pomysłowa , kobieto to Tobie pomysłów absolutnie nie brakuje , naprawdę są one rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ptaszorek!!! Ja mam dziewczynkę i chyba "trochę" się znam więc stwierdzam, że będzie idealny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ważne co, ważne, że śliczny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)