U love me

wtorek, 20 listopada 2012

Wyróżnienia - od sylwuski i Promyka

Po weekendzie czekało na mnie wyróżnienie i to aż z dwóch stron mnie walnęło. Od sylwuskiPromyka
A oto zasady przyznawania tego wyróznienia (skopiowane i wklejone)
   „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
I tak pkt1. - nagroda odebrana - WIELKIE DZIĘKUJE dla Was dziewczynki :)
Pkt 2 - odpowiedzi na pytania -
Oto pytania od sylwuski:
1. Co Cię denerwuje w blogowym życiu? nic... wszystko tutaj , jak na razie, jest super... no chyba, że mi post zniknie, albo nie mogę zostawić komentarza
2. Trzy słowa opisujące Ciebie? uparta (w pozytywnym i negatywnym tego słowa znaczeniu).... pomocna, wymagająca
3. Trzy słowa opisujące Twoją pasję? nie potrafię znaleść trzech słów... ale jeśli mogę to odpowiem zdaniem: moja pasja to możliwość tworzenia obrazów, bez posiadania umiejętności malowania.
4. Czym dla Ciebie jest blog? miejscem gdzie mogę spotkać twórcze dusze, pochwalić się swoimi tworami i pochwalać twory innych
5. Jak długo jesteś blogerką? od lipca 2012 - czyli od momentu wpadnięcia w krzyżyki
6. Co Ci powie Twój zwierzak w wigilijny wieczór? mój Sharky  zapyta czy dużo mam jeszcze na talerzu i czy mam zamiar to dokończyć :P
7. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską? tak - mam ją co prawda za sobą ale była szczera i bez podtekstów
8. Czym dla Ciebie jest miłość? kiedyś myślałam że to bużki, przytulanki i chodzenie za rękę, teraz już wiem, że to całus po mega kłótni, akceptacja wad i wieczny kompromis
9. Pies czy kot? całe życie pies
10. Góry czy jezioro? zdecydowanie góry - nie założe kostiumu kompielowego ;)
11. Jednym słowem internet to? jednym słowem się nie da, ale jednym zdaniem to: mój kontakt z przyjaznymi duszami

Pytania od Promyka:
Twoje hobby poza prowadzeniem bloga? banalnie proste - krzyżyki :)
Ulubiony bohater książkowy? Pani Róża z "Oskar i Pani Róża"
Czy grasz na jakimś instrumencie? Kiedyś w technikum grałam na gitarze klasycznej, ale to były czasy długich włosów, długich spódnic i pacyfki na piersi - już mi minęło
Który polski serial oglądasz najchętniej? Jako że nie mam polskiej telewizji na bierząco korzystam z portalu Ipla i teraz młóce "Samo życie" od pierwszego odcinka
Ulubiony dzień w tygodniu? Matki Boskiej Pieniężnej czyli poniedziałek
Gdzie chciałabyś spędzić urlop? w Polsce
Gdzie jest twoje miejsce na ziemi? jeszcze go nie mam, ale może niedługo będę miała swój skrawek nieba na ziemi
Ulubiony kwiat? stokrotki
Jakich zwierząt nie lubisz?wielkich owłosionych pająków (małe jestem w stanie znieść)
Najgłupsza wypowiedź, jaką kiedykolwiek usłyszałaś? nie ma głupich wypowiedzi, są tylko śmieszne
Twoja życiowa maksyma?  "Codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy" - Pani Róża

Pkt 3. - Moje nominacje (kolejność przypadkowa) :)
 1. justa35 - Moje nicnierobienie - za ukończonego dyniowego Ufo-ka
 2. Anja - Anja - moje pasje - za karteczke dla emeryta
 3. malgonia - Krzyżykownia - za śpiącego króliczka
 4. Doriss - Wolne chwile - za czapuchy wszelakiego rodzaju
 5. Blasiuk - Hafty Beaty 2 - za ukończone tulipany
 6. Moje małe rękodzieło - Moje Małe Rękodzieło - za zmagania z kulą śnieżną
 7. Ela - Zakątek pełen barw - u Eli - za szydełkowe woreczki
 8. Beata - Moje haftowanie - za peonie
 9. Anna - Małymi Kroczkami - za (nie)lampke świąteczną
10. Ania - Cała ja - za wykorzystanie kurzego haftu
11. Agnieszka - Pracownia Agnieszki - za bombowy haft

Pkt 4. - Moje pytania -
 1. Kiedy obchodzisz urodziny?
 2. Czemu wybrałaś taką formę tworzenia?
 3. Kto jest dla Ciebie autorytetem?
 4. Skąd czerpiesz pomysły do swoich dzieł?
 5. Dzień dumy życiowej?
 6. Twoje największe osiągnięcie to...?
 7. Twoje najskrytsze marzenie to...?
 8. Skąd pomysł na pisanie bloga?
 9. Co byś robiła gdybyś nie mogła wykonywać tego co robisz?
10. Jak Twoi najbliżsi zapatrują się na Twoją twórczość?
11. Czy gdybyś mogła cofnąć czas to zmieniłabyś coś w swoim zyciu?


PS. Wiem, że niektóre z Was nie przyjmują wyróżnień, ale ja chciałam w ten sposób dać Wam znać że jestem pod wrażeniem. :)
PS2. Nominacji powinno być więcej, ale mogłam wybrać tylko 11 blogów i z małą ilością obserwatorów. :(
 PS3. Wszystkie blogi na które zaglądam są dla mnie miejscami ochów i achów...
Tara
***
Odpowiedzi na komentarze przesunę na inny dzień... Późno już :P

10 komentarzy:

  1. Dziękuję że doceniłaś moją kulę, jednak jako że jestem w grupie PS, to na podziękowaniach poprzestanę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za uznanie :) ale ja się nie bawię w wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie - trudne pytania przygotowałaś:)Ja jak koleżanki wyżej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi miło:) dziękuję, na pytania odpowiem po południu i zrobię wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wyróżnienie, rzadko się w to bawię, ale tym razem zrobię wyjątek.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)
    Zaskoczyło mnie to wyróżnienie.

    Twoje pytania nie należą do najłatwiejszych, hmmm ... muszę pomyśleć.

    Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję piękniutko za wyróżnienie .... normalnie BOMBA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)