U love me

sobota, 17 listopada 2012

Operacja "CZAPKA" zakończona :)

Tak. SKOŃCZYŁAM!!!!! :) i myślę, że nieskromnie mogę powiedzieć, że z niejakim sukcesem. Moja pierwsza w życiu szydełkowa czapka jest ukończona. Przyozdobiona moim pierwszym w życiu szydełkowym kwiatkiem ;)
Oto jak się prezentuje:
Kwiatek - niestety zdjęcie nie pokazuje jego efektu 3D :(
 Czapka na płasko:
 A tu już zbliżenia na całość:

I co?
Tara

PS. Czapkę wysyłam na Twórczy weekend 64 u Titani :)
***
Do ogółu - kolorki wiem już że Wam siępodobają... Teraz prosze o ocene za całokształt 
Elu - dziękuję za wzór... Trochę chyba za trudny jak na moje poczatkowe zdolności ale zapisałam w ulubionych... na później :)

15 komentarzy:

  1. Super! ja się puki co od szydełka trzymam z daleka więc podziwiam ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna czapka:) Kolorki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszła :) To teraz czekamy na resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy oszałamiający i jakież tempo pracy.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No gratuluję !!!Ja mam taki wstręt i strach przed szydełkiem że podziwiam Twoje pracę podwójnie! Czekam na ten szalik obiecany:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Ja na razie tylko kilka szalików popełniłam :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna czapeczka:) całokształt mi się podoba. gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana już pisałam na Fb i powtarzam tutaj, czapka świetna i jako całokształt i w szczegółach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna czapka, jak na pierwszą tego typu robótkę to wielki szacun...

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się czapa, chociaż na zdjęciach kwiatuszek ginie na tle całości. Wielkie brawa za stworzenie takiego dzieła na samym początku, ja się na razie ograniczam do serwetek i to okrągłych ;P
    Pozdrawiam,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapeczka jest super, a z kwiatkiem wygląda bardzo elegancko :).

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna czapka, lubie takie marmurkowe wzory, a ten taki idealny na jesien! jak na pierwszy raz, to super ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)