U love me

poniedziałek, 12 listopada 2012

Rekolekcje kwiatowe - odslona 2

Dzisiaj bedzie krótko, bo i godzina późna i weny na pisanie brak. Mam za soba pierwsza z dziewięciu cześci "Kwatowych rekolekcji". Nie było łatwo skonczyć, normalnie brakowało mi czasu. A to musiałam skończyć prezent na wymiankę mikołajkową na FB, później wpadłam na łosie :) i musiałam je zrobić... a potem sobie wymyśliłam że zrobię sobie czapkę na szydełku, a co! Czapkę pokaże Wam niedługo, bo mi się włóczka skończyła :) \no dobra miało byc krótko :) Oto zdjęcia:

Pragnę zwrócić Wasza uwagę na dwie "zaparkowane" nitki... Trenuję :)
No i teraz pytanie.... W górę czy w bok?
Tara
***
Labores - witaj wśród Obserwatorów... Mam nadzieję, że Cię nie zanudzę :)
Do wszystkich - Cieszę się że niektóre z Was wzięły sobie do serca i zauważają moję potomstwo :) Dziekuję za komplementy w strone łosioreniferów...

10 komentarzy:

  1. Będzie śliczny obrazek :) Ja bym poszła w bok, skoro nitki już zaparkowane w tę stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za piekny obrazek się zapowiada! Już jest piekny!!! Czuje, ze z zazdroscią tu będę zaglądać i z pewnością nudzic sie nie będę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się piękne dzieło:) Życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu coraz piekniejszy obraz powstaje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bedzie cudny .
    Ja poszlabym w bok a nie w gore.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie się zapowiada, ja też wolę parkować nitki niż rysować kratkę pisakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja głosuje: w bok:D:D
    Haft zapowiada się ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obraz coraz piękniejszy - skąd bierzesz na to wszystko czas? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiadają się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A to już jak ci serce dyktuje! Piękny obraz się zapowiada.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)