U love me

czwartek, 15 listopada 2012

No i mnie wyprzedziła! Czyli SAL zorganizowany

Miałam zamiar zorganizować jakąś wspólną zabawę na blogu... Wymyśliłam Sal kalendarzowy i co? Jak zwykle moje plany potrzebują trochę czasu od powstania pomysłu do realizacj i jak się okazało trochę za dużo tego czasu zeszło. Hania z Niteczek Hanulka przejęła stery i zorganizowała tą zabawę szybciej. :/ Następnym razem muszę skrócić ustawowy czas realizacji pomysłów :)
Szczegóły zabawy znajdziecie tutaj. Zapisy do 31 grudnia 2012.Zapraszam w imieniu Hani.
Tara
***
kal32, Malgorzata Kundzia, realizacjamarzen - poszłam w bok :) jakkolwiek to nie zabrzmiało :P
Elu - jaki czas??? i na co??? jak oglądam Wasze prace tutaj czy na fb to wydaje mi się ze robię tak wolno że szok... Równie dobrze mogę zadać Wam to pytanie, bo co rusz widzę nowe ukonczone dzieła
Haft  Patchwork - ja dopiero sie ucze... 
burana25 - witam w moich skromnych progach
do Wszystkich - dziekuje za wsparcie przy kolosie... niedługo kolejne odsłony... bądźcie ze mna :)
Pozdrawiam i sle buziole :)

2 komentarze:

  1. Na SAL-owy kalendarz też bym się chętnie zapisała, ale wcześniej zapisałam się już na Krasnoludkowy SAL i obawiam się, że nie dam rady dwóch:D
    Ale Twoje efekty będę podglądać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jesteśmy z Tobą - podziwiamy Twoje prace i czekamy na następne prezentacje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)