U love me

niedziela, 22 kwietnia 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - I

Witam Was serdecznie w te niedzielne popołudnie. U nas od paru dni wiosna, a nawet w niektórych momentach mogłabym rzec lato za oknem. W takich dniach człowiek dostaje skrzydeł i chce się żyć.
Od jakiego czasu co niedziela przychodzę do Was z moimi hafciarskimi skojarzeniami do kolejnych liter alfabetu. Zabawę tą zorganizowały Hania z bloga Rękodzieło Hanulka i Kasia z bloga krzyzykowe szaleństwo, a dzisiaj kolej na literkę I.
Igły - bez tego nie ma haftowania. Igły do haftu krzyżykowego różnią się trochę od normalnych igieł do szycia. Mają większe oczko, aby łatwiej nawlekać większą ilość nitek oraz zaokrąglony czubek, aby nie kłóć się w palce. Są też w różnych rozmiarach - w zależności na jakim materiale wyszywamy powinniśmy wybrać odpowiedni rozmiar igły. Szczerze powiedziawszy nigdy się tej zasady nie trzymam. Jeśli jakaś igła mi podpasuje to wszywam nią wszystko jak leci, aż nie zostanie przeze mnie zajechana.
Imieniny - to jedna z wielu okazji na które my hafciarki przygotowujemy haftowane karteczki.













Instagram - kolejna platforma internetowa, na której możemy się chwalić swoimi pracami, a także podziwiać prace innych. Do poszukiwania tego co nas interesuje stosuje się tam hasztagi (słowa klucze poprzedzone znakiem # np. #haftkrzyzykowy #crossstitching)
Internet - kopalnia wzorów, inspiracji i ludzi... Nie wyobrażam sobie bez niego mojego hafciarskiego życia. To dzięki niemu mogę pokazywać Wam swoje prace, podziwiać Wasze i poszukiwać wzorów do haftowania. Gdy internetu brak to tak jakby mi rękę urwało ;) Nawet haftowanie nie idzie tak jak należy, bo nie mam jak oglądać swoich seriali, które mi zawsze towarzyszą przy tym procesie.
Igielnik - w swojej "karierze" hafciarskiej stworzyłam tylko jeden. Wyszywany na lnie jedną nitką muliny co jedną nitkę materiału. To były moje pierwsze próby na lnie...



***
Malgorzata Zoltek - mam nadzieję, że przez te  kilka dni wyszłaś z haftem do ogrodu ;)
Pasje Magos, Agata Baran, Au-une - dziękuję <3
Anna Iwańska - porównanie do małej czarnej bardzo trafne
Patrycja Ż, Elunia. barbaratoja - duża buźka za dobre słowo
Promyk - ptaki to bardzo piękny temat 
A.M.S. tynka - dzięki za podniesienie na duchu :*
 

11 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja babeczkowych karteczek :)

    Pochwal się co teraz oglądasz - szukam czegoś nowego przy czym można xxx ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Igielnik mnie urzekł Kasiu!!! Widze ze u Ciebie internet tez góra:) a karteczki z babeczkami swietne! Na każda porę roku i okoliczność ;) super !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nádherné pohľadnice, a ihelník je super, gratulujem!
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki igielnik to i ja chciałabym mieć . Chyba jest bardzo wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna literka I w Twoim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawienie, dużo przepięknych kartek pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne skojarzenia jak zawsze. Z igła mam podobnie choć w obiegu mam zawsze dwie 26 do 14ct i 28 do 16ct , Genialne sa te hafty z babeczkami no i kartki z nimi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne karteczki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, ogromny talent! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)