U love me

środa, 18 kwietnia 2018

Cykliczne kartkowanie - kwiecień

Jak już jesteśmy przy karteczkach to mam Wam do pokazania jeszcze jedną. Tym razem przygotowaną na zabawę u Jasiowej Mamy i Magos. Dziewczyny w tym miesiącu jako inspirację wybrały Dzień Tęczy i Dzień Ptaków.
Gdy zobaczyłam tematy od razu wiedziałam, że wykonam ptasią karteczkę. Wytyczną do tego tematu była mapka...
Do wykonania swojej kartki wykorzystałam kupione wieki temu z papierkową gazetą ptasie stemple. Pomysł na taką karteczkę zrodził się podczas przeglądania you tubowych filmików o tworzeniu kartek...
 .... i muszę nieskromnie powiedzieć, że efekt końcowy bardzo mnie zachwycił.
Dawno już nie byłam tak zadowolona ze swojej twórczości ;)
***
Agata Baran - elfy będą miały swoje pięć minut latem ;)
Anna Iwańska - i o taką pogodę mi chodzi. A u mnie lać przestało, ale wiać zaczęło.
bozenas - wiem, wiem... wilki ;)


10 komentarzy:

  1. No pieknie Kasiu!!! Podzielam Twoj zachwyt :) i pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urokliwa kartka Ci wyszła! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i wcale się nie dziwią bo kartka wyszła rewelacyjnie . Coraz częściej się przekonuje do czarnej bazy a w połączeniu z odcieniami bieli i ecru wyglada bardzo dostojnie i elegancko , podobnie do "małej czarnej"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I słusznie, bo kartka wyszła pięknie! Fantastycznie skomponowany obrazek.:) U mnie też będą ptaki.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i bardzo elegancka kartka powstała.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ten słoneczny piątek bardzo ładna kartka bardzo mi się podoba od razu mam w głowie wiosnę gdyż kartka właśnie z wiosną mi się kojarzy Pozdrawiam serdecznie Życzę przyjemnego dnia oraz mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych w prac


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka.Cudnie wykorzystałaś papiery.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nardzo mi się podoba Twoja interpretacja mapki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)