U love me

wtorek, 10 kwietnia 2018

Imieniny miesiąca - kartka dla ogrodnika

Początek kwietnia jest już za nami, więc czas aby pokazać karteczkę na wyzwanie u Hani z bloga Rękodzieło Hanulka.
Na ten miesiąc Hania zażyczyła sobie ogrodową karteczkę. Doniczki, konewki, nożyce czy łopatki wszystko to mogło się na niej znaleźć.
Czy zaczęłyście kiedyś haft, który Was wymęczył jak nie wiem co? Ja na taki właśnie trafiłam przy realizacji tego zadania.
Haft, który wybrałam - kotek w doniczce - robił się i robił i końca nie było widać. Po kilkunastu dniach nie miałam nawet połowy. Postanowiłam się, więc nie męczyć i znalazłam nowy wzór, który wyhaftowałam w trzy dni. Oto moja doniczka...
Znalazłam w swoich papierkach akurat taki z kwiatkami jak na hafcie, więc wpasował się idealnie. Całość utrzymana w zieleniach, bo przecież każdy ogrodnik uwielbia zieleń...
Na następny miesiąc Hania wymyśliła konwalie... Mam nadzieję, że pójdzie mi sprawniej niż z ogrodnictwem ;)
***
Malgorzata Zoltek - ostatnio jestem w wielkim niedoczasie, ale obiecuję, że w wakacje czasu będę miała aż nadmiar i na pewno wrócę do Elfów ( z dedykacją dla Ciebie ;))




10 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, hafcik uroczy!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka.
    Czasem zdarzają się takie wzory - szczególnie maleństwa - które dobrze dają popalić.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Konewka jest extra i fajnie z tymi papierami wygląda ten haft.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I słusznie zrobiłaś, bo ten wzór jest super, a i kartka z nim bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)