U love me

sobota, 13 stycznia 2018

Podaj dalej od Uli

Dzisiaj pokażę Wam cuda nad cudami. Cuda, które stworzyła Ula K. z bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko. Ula to bardzo zdolna osóbka, która para się wieloma technikami rękodzieła. Haft krzyżykowy, scrapbooking czy zabawa mediami (nie mam pojęcia czy to określenie jest poprawne, więc proszę o wybaczenie jeśli źle to nazwałam) to tylko niektóre z jej talentów.
Jakiś czas temu udało mi się zapisać do Uli na zabawę podaj dalej i zaraz po nowym roku paczka nareszcie, po bardzo długiej drodze, do mnie przyleciała. A w niej same wspaniałości.
Przecudna karteczka z życzeniami....
... zmediowana (???) puszka, bardzo w moich kolorach...
(stoi na moim biurku i "opiekuje się" moją kolekcją pisaków i długopisów)
...przeuroczy Mikołaj...
.... świąteczny świecznik na tealight-a
...oraz bombka w czerni i rdzy/złocie...
Co prawda nie miałam zbyt dużo czasu nacieszyć się świątecznymi prezentami, bo paczka przyszła  już po nowym roku, ale zapewniam, że za rok na pewno będą zdobiły mój dom.
Dodatkowo Ula dorzuciła coś słodkiego i masę przydasi...
... papierki, wstążeczki, guziczki i super małe spinacze, które takiemu biurowemu świrusowi jak ja stopiły serce.
Ulu jeszcze raz bardzo Ci dziękuje za wszystko co znalazło się w mojej paczuszce. Zwłaszcza za Twoje "twory" w technikach, których ja nie ogarniam i pewnie nigdy nie ogarnę.
A teraz zapraszam dwie osóbki chętne do zabawy. Jeśli się zgłosisz to w przeciągu roku (zapewniam że będzie to szybciej) otrzymasz ode mnie paczuszkę z prezentami a po tym fakcie musisz ogłosić zabawę u siebie na blogu i podać ją dalej do dwóch kolejnych osób.
No to kto chętny?
***
Asia B. - Naprawdę? To musiały mnie zmylić te wyhaftowane laleczki, które pokazywały się jeszcze w grudniu na blogach.
Anna Iwańska - znam to. Czasem nie sposób ogarnąć tych wszystkich zabaw, które się organizują i  łatwo coś przegabić.




14 komentarzy:

  1. Piękne prezenty! Szkoda, że nie dotarły przed świętami, ale na szczęście będą jeszcze kolejne i to już w tym roku.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja chętna :D

    A paczka od Uli super :) Nawet jeśli po czasie świątecznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna niespodzianka:) Kartka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ale extra ta czarna bombka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się Kasiu, że Ci się podoba :) dobrze nazywasz zmediowana puszka ;) a wszystko właśnie chciałam zrobić w technikach, których nie używasz, bo myślę, że wtedy to ma sens :) przecież w hafcie xxx jesteś mistrzynią, dlatego ja dla Ciebie nie robiłam niczego xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze do lutego mogą cieszyć, świetne upominki.....pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna paczuszka. Ula cudeńka tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same piękne rzeczy dostałaś :) Widać ,że dane od "serca " prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty. Bombka - rewelacja!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. prezenty świetne :) chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny prezent:) Czy ja dobrze widzę i tylko jedna osóbka chętna jest??? To ja się zgłaszam:) A co do zabawy to tak..w styczniu, tylko większość wystartowała bardzo szybko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)