U love me

poniedziałek, 22 stycznia 2018

Las - odsłona czwarta

Pamiętacie jeszcze mój haftowany las? Ostatni raz pisałam o nim w połowie listopada, kiedy to poszedł na moment do szuflady, bo trzeba było się brać za zielnikową różę, która musiała zostać wyhaftowana na święta.
Tak więc, zaraz po tym jak ukończyłam prace nad różą (efekt końcowy pokaże Wam już niedługo), powróciłam do lasu ze zdwojoną ochotą do pracy.
Haft ten nadal mnie zachwyca i nie mogę się doczekać gdy zawiśnie w moim salonie.
Dla przypomnienia jest wzór firmy Permin of Copenhagen nr 70-3127. Haftuję go na kanwie 20ct, jedną nitką muliny DMC wg. rozpiski.
Dokończyłam kolejną stronę po lewej stronie i tym sposobem dolna połowa haftu jest już gotowa...
I dla porównania zdjęcie jak było a jak jest teraz...

Uwielbiam ten czarno-biały efekt.
Teraz czas zabrać się za górną połówkę. A co u Was na tamborku???
***
Bardzo się cieszę, że moja hafciarska róża Wam się podoba. Oczywiście to nie moja zasługa, że jest ona tak zachwycająca a projektantki ;)
Aguska31 - taka osoba to skarb!!! Zwłaszcza gdy rodzina i przyjaciele z przeszłości są wiele kilometrów od Ciebie
Iskierka - Ty to na pewno znasz się w tym temacie ;)
Kamilla - życzę Ci żebyś znalazła choć chwileczkę na relaks z robótkami <3
AsiaB - niestety przed Tobą zgłosiła się już do zabawy mlenka, także jest komplet, ale zapisałam się na kilka podaj dalej, więc wyczekuj postów z nową zabawą.



21 komentarzy:

  1. Piękny obrazek się wyłania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest! Kocham las, więc z przyjemnością patrzę jak pięknie się wyłania.
    P.S. A wiesz, że teraz takie tapety z drzewkami czarnobiałe są w modzie ? :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny haft.-) Ja wybieram przeciwnie hafty z jak najwieksza liczba kolorow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny będzie, podziwiam niezmiennie postępy w tej pracy. U mnie na "tapecie" rossety i mój mały przyjaciel Idefiś

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny będzie te las. Podziwiam za wyszywanie na 20 ct , dla mnie nieosiągalne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu:)już go widzę oczyma duszy razem z wilkami w Twoim salonie:))))ech!chyba się rozmarzyłam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Las piękny!!!
    U mnie na tamborku od roku Fuksje czekają na wykończenie
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda, na pewno będzie świetny efekt, kiedy zawiśnie na ścianie!

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda cudnie,ciężko chyba na 20ct wyszywać te szarości
    u mnie jak na razie zabawy salowe i czas zacząć pamiątki pierwszokomunijne , gdyż z moim tempem mogę się nie wyrobić. muszę zrobić dwie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny las rośnie. U mnie na tamborku salowe bombki i wyszywający miś. Tylko tego czasu na krzyżyki brak...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny las. Ja też bardzo lubię taką kolorystykę więc czekam z niecierpliwością na finał. Pozdrawiam i życzę przyjemnego haftowania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały :) I szybko Ci z nim idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, cudny haft powstaje. Ależ będzie fantastycznie wyglądał po oprawieniu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudny las!!! U mnie poki co małe hafciki ale duży który zaczelam czeka na swoj czas i mój powrót do niego, i wyszywam go tylko dwoma kolorami... Czekam na koniec Twojego lasu, bedzie cudny!!! Sciskam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękny ten las! Jak grafika! Mam kalendarz z obrazkami ziół na tle wiejskich krajobrazy Permina i kurcze widzę, że to może być podobnie piękne. Kończ ten las, bo wspaniały jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Las pięknie rośnie. Też podoba mi się ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten Las jest Nieesamowity !!! :))) Cuuudownie bedzie sie prezentowal na pewno w salonie :)) Kasiu peewno ,ze przyjaciele sa na wage zlota :) I Kasiu juz drugi raz zapisalas sie u mnie na zabawe :))) Ja o Tobie Kochana Pamietam :)) Musialam posta wstawic z nastepnymi juz by nie przedluzac. Ale Tobie pierwszej wysle przesylke :)) Aaa i ja tez nie mieszkam w Polsce :)) Buuuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Komplet do wilków! Piękny obraz powstaje.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj widzisz..to coś słabo liczyłam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)