U love me

sobota, 23 września 2017

Pourodzinowo

Dzisiaj też będzie o karteczkach, ale tym razem nie stworzonych przeze mnie a dla mnie... Urodzinowych... Wypełnionych po brzegi pozytywnymi myślami <3
Oto śliczności jakie przywędrowały do mnie z różnych zakątków świata...
 - od Moniki
-od Kasi

- od Agnieszki

- od Ani

- od Sylwii

- od Hani


- od Kasi

i od Małgosi


Co jedna to piękniejsza!!!
Dziewczynki bardzo dziękuję za czas jaki włożyłyście w wykonanie tych karteczek. Dziękuję również za życzenia i mam nadzieję, że się spełnią :)
A następny post będzie typowo hafciarski. Obiecuję ;)
***
Bardzo się cieszę, że podobają się Wam moje karteczkowe twory pomimo tego, że ja laik kompletny jestem w tej materii :*




11 komentarzy:

  1. Piękne kartki przywędrowały do Ciebie. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego Kasiu i spełnienia wszystkich Twojch marzeń Ci życzę:-)
    Wspaniałe upominki. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że dołożyłam swoje łapki do Twojej radości Kasiu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki i prezenty do Ciebie przyfrunęły :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki dostałaś.
    I ja dołączam się do życzeń: wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, jeszcze raz życzę Ci wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki dostałaś.
    Ode mnie dziś też przyjmij zyczenia
    Zdrówka, radości, szczęscia i powodzenia.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cuda urodzinowe do Ciebie dotarły, Dziewczyny się postarały :)
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle pięknych kartek naraz z ciepłymi życzeniami robi wrażenie :)Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne upominki, miło ze tyle osób o Tobie pamieta Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)