U love me

poniedziałek, 4 września 2017

Podaj dalej od Agatki

Jakiś czas temu zapisałam się na zabawę podaj dalej u Agatki z bloga Robótki ręczne na wesoło. Pomimo, że Agatka miała rok czasu na przygotowanie, kilka tygodni temu paczka z darami zawitała już u mnie i teraz nadszedł czas aby się nią pochwalić.
Agatka to bardzo zdolna dziewczynka. Haftuje, robi tysiące karteczek, szyje, zajmuje się decoupagem. Kobieta renesansu normalnie. Jej pomysłowość nie ma końca, a wytwory jej rąk non stop zaskakują.
Jak się można było spodziewać paczka od Agaty zawierała wiele skarbów...
Znalazłam w niej dwie dwustronne podkładki... Z jednej strony czarno-biała i zółta w gwiazdeczki...
a z drugiej soczyście zielone...
Agatka zrobiła też dla mnie piękny słoiczek....

... metodą decoupage-u, która dla mnie jest ciemną magią...
... oraz koszyczek wykonany na szydełku z biedronkowych reklamówek...


W paczce nie zabrakło też przydasiów, które zawsze cieszą...
Całkiem spore kawałki płótna, zestaw do haftu i muliny.
No i oczywiście było także coś dla zmysłu smaku....
....czym musiałam się niestety podzielić z Potworami ;)
Agatko bardzo, bardzo Ci dziekuję za te wszystkie wspaniałości. Taka paczka to radość dla moich oczu.
A teraz zapraszam dwie osoby, które mają ochotę otrzymać paczuszkę ode mnie, a po jej otrzymaniu same ogłoszą zabawę podaj dalej u siebie na blogach.

PS. Elu i Dorotko - Wasze paczki potrzebują jeszcze ostatniego szlifu i wkrótce do Was wyruszą. :)
***
Gosia K, karolina, Dorota, Anna Iwańska, Ewa Staniec-Januszek - motyle i mnie urzekły i na pewno jeszcze nie raz zawitają na karteczkach. Są tak piękne, że nie potrzebują żadnych dekoracji.
Carpediem - słoneczkowy temat trochę mnie przeraził, ale się udało :)
Ula K. - tematy sprawdziłam i nie są złe ;) dziękuję :*
Kasia P. - mam nadzieję, że będzie ich wystarczająca ilość, no bo tych wielkanocnych zawsze tak jakoś mało było.






11 komentarzy:

  1. Super prezencik od Agatki dostałaś. To Anioł nie dziewczyna.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty dostałaś :) Z chęcią zapiszę się do Ciebie na podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Upominki cieszą, a radości nigdy dość, jeśli mogę to się zapisuję, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty, super zabawa. Śledzę ją już od dawna, niestety brakuje czasu na wykonanie zaplanowanych prac, więc nie dokładam na razie więcej i nie zapisuję się :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałaś super niespodziankę :).

    Zaskoczył mnie koszyczek z reklamówek :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna niespodzianka:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu ciesze sie ze przesyłka dotarła cała i zdrowa i ze jej zawartosc sprawiła Ci radosc :) sciskam. !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatka się spisała i wspaniałe prezenty do Ciebie dotarły, same cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwe wspaniałości!::)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna niespodzianka, same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)