U love me

sobota, 16 września 2017

Kartki przez cały rok - kwiecień

Oj zamęczę Was tymi karteczkowymi postami, ale mam nadzieję, że nie uciekniecie. Tak to jest jak człowiek narobi sobie zaległości i potem chce to wszystko nadrobić.
Kwietniowe wytyczne w zabawie u Ani z bloga Ręczne Robótki Anny przygotowała Lidzia zwana Czarną Damą. Oto one...
1. Kartka bożonarodzeniowa - żłóbek
2. Kartka okolicznościowa - miś/misie
3a. Kartka wielkanocna - w kształcie jaja
lub zamiennie kartka 3b. komunijna - wg. mapki.
Ja wybrałam trzy pierwsze i wyszło mi takie coś...
Kartka bożonarodzeniowa....

Jak zwykle prosta do bólu ale cóż poradzić jak człowiek inaczej nie umie.
Kartka okolicznościowa...

Tego słodkiego misia znalazłam na pinterest. Jest ich tam cała masa więc nie jest powiedziane, że jeszcze kiedyś zawitają na karteczkach.
Trzecia, kartka wielkanocna, wygląda tak...

Troszkę krzywa, bo operuję tylko nożyczkami, ale myślę że ma w sobie to coś ;)
No i na koniec kolażyk dla organizatorki...
Jeszcze tylko sprawozdanie z majowych karteczek i będę na czysto :D
Dacie radę???
***





13 komentarzy:

  1. Ja dam.;) Powiem ci, że zrobić kartki proste, a przy tym piękne i intrygujące, to jest prawdziwa sztuka. Twórz dalej w tym duchu, bo wychodzi ci genialnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki są śliczne, ale Wielkanocna jest moją faworytką :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki :) możesz nas zamęczać do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urzekła mnie karteczka z misiem, rewelacja! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się zawsze prostota kartek kojarzy z klasyką i elegancją - Twoje właśnie TO mają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne! To jajco Kasiu i falista tektura wyglada swietnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyrażę zachwyt nad karteczkami. Są piękne, są cudowne są... brak mi słów aby opisać mój podziw.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki śliczne, ja bardzo lubię takie proste i nie przeładowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie Ci wyszły te kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kartki :) Z niecierpliwością czekam na następne

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci wyszły kartki :) Czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie że damy radę, oglądać Twoje karteczkowe wytwory to sama przyjemność :) Wszystkie cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)