U love me

poniedziałek, 7 listopada 2016

Ufokowy rok - podsumowanie października

Witam Was tą wieczorową porą (chociaż może powinnam napisać nocną...)
Po burzliwym dniu, który mi zleciał w mgnieniu oka, gdy w domu panuje wreszcie cisza i człowiek jest w stanie usłyszeć swoje własne myśli przychodzę do Was z kolejnym rozliczeniem z grzeszków hafciarskich.
Październik to kolejny miesiąc, który mogę określić jednym zdaniem. Kolejny UFO-k nie jest Ufo-kiem!!!
Dorobiłam ostatnią herbatkę, tym razem mrożoną...
 ... i tak kanwa została pokryta krzyżykami w całości.
 A po praniu i prasowaniu od razu wskoczyła do białej rameczki...
 i na ścianę kuchenną. Oczywiście w towarzystwie kawek do kompletu...
I tak sobie teraz wiszą ciesząc moje oko...
Do rozprawienia się zostały mi jeszcze dwa UFO-ki. Niestety nie wiem czy listopad będzie dla nich łaskawy, bo ostatnio ostro przysiadłam do Sierściuchów (Bożenko dzięki za doping) no i jeszcze Żyd czeka w kolejce. Może kilka krzyżyków postawie ;)
Buziaki :*
***
Wszystkie Wasze odpowiedzi na pytanie kogo brakuje w bandzie były prawidłowe. Następna odsłona choinkowej zabawy z Mikołajem w roli głównej :)

13 komentarzy:

  1. Super, że kolejny ufok za Tobą. :) fajnie prezentują się na ścianie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Piękny hafcik udało Ci się ukończyć i cudnie prezentuje się na ścianie obok kaweczek! Jeszcze raz gratuluję! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! gratuluję wygranej walki z Ufokiem!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze super że pokonałaś UFOka :D Po drugie mnie to by się dziś gorąca herbatka przydała zamiast mrożonej, ale i takiej nie odmówię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, podziwiam za ambitne wykańczanie UFO-ków ;)
    Pięknie się prezentują Twoje kawki i herbatki na kuchennej ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że skończyłaś oba, bo to byłby grzech, trzymać takie cuda w szufladzie. Bardzo mi się oba obrazki podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ukończenia UKO-ka i trzymam kciuki za ukończenie pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentuje! Gratuluję ukończenia! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję skończenia UFO-ka :) pięknie się prezentuje na ścianie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulujem, krásne výšivky!
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rozprawienia się z kolejnym UFOkiem! :) Super jest ta kolekcja - te herbaty, no i kawy! Marzą mi się w kuchni :) Pięknie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ukończenia UFO'ka :) Ja obecnie tylko je tworzę zamiast kończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! Razem świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)