U love me

niedziela, 1 listopada 2015

Wyzwanie u Hanulka - listopad

Miś - to temat listopadowego zadania w zabawie organizowanej przez Hanulek z bloga Niteczki Hanulka. Powiem szczerze, gdyby nie pewne zamówienie to miałabym nie lada problem. Jakoś osobiście nie mam zapotrzebowania na hafty z pluszakiem. Na szczęście tak się złożyło, że akurat misiowa praca gościła na moim tamborku.Zapraszam, więc serdecznie na pokaz Misia i od razu przepraszam za ilość zdjęć ;)
Misio...
 ...w towarzystwie ptaszka...
 ...i rybki...
 .... w cieniu jabłonki...


 W jedynych słusznych kolorach dla młodego mężczyzny...
 I w całości w skromnej białej ramce, która świetnie podkreśla delikatność samego haftu...


***
Anek73 - i to najważniejsze. Żyć w zgodzie z samym sobą i robić tylko to co nas cieszy :)
Anna Jacewicz - <3
Katarzyna - bo fajnym dziewczynom wszystko fajnie wychodzi ;)


23 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają te metryczki (ta i czerwona) :) Super, że miałaś okazję je wyszyć :) U mnie na razie brak zapotrzebowania na metryczki, ale może kiedyś w końcu nadarzy się okazja :)
    Biała ramka świetnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miś uroczy!! Moim zdaniem nie masz za co przepraszać, jeżeli coś jest śliczne to po prostu chce się to oglądać. Mnie ta ilość zdjęć w ogóle nie przeszkadza i nie ukrywam, że z przyjemnością obejrzałabym więcej. Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ten miś. A jakimi mulinami zrobiony jest ten słodki miś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Miś jest słodziutki :) Uwielbiam takie hafciki.
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misio jest the best:))i w jedynie słusznych kolorkach:)))super:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna z najładniejszych metryczek, jaki widziałam. Niewiele jet pięknych wzorów, większość paskudnych, udało Ci się wybrać jeden z tych pięknych i eleganckich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo. Miś w tych kolorach wygląda przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny Misio. Taki różniący się (w pozytywnym znaczeniu) od innych, przesłodkich misiaków :) Cudowna metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadaję jej tytuł Metryczkowej Królowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna metryczka. Nigdy nie spotkałam się z tym wzorek. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft! Cudna metryczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny ten misio!! zachwycajacy!! Cudny!!! Napatrzec sie na niego nie moge!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam słabość do haftów w tej kolorystyce :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczną metryczkę zrobiłaś :).

    Mój miś też idzie dalej ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)