U love me

wtorek, 23 kwietnia 2013

1000 -ny komentarz i paczka z niespodzianką

Tak moje drogie. We wczorajszym poście padł 1000-ny komentarz. Szczęściarą okazała się.....
piegucha
Oto rzut ekranu na potwierdzenie szczęścia...
Nie dość, że wpadłaś i zostawiłaś tysięczny ślad to jeszcze zgadłaś co będzie moim tajemniczym projektem!!! :) Niedługo zostanie wysłana do Ciebie paczuszka z nagrodą niespodzianką (podaj mi tylko adresik).
Ja jeśli już mowa o paczuszkach z niespodzianką to i ja taką wczoraj dostałam. Nadawcą jest Moje Małe Rękodzieło. Baba uparta jak osioł i w zamian za kilka wzorów krzyżykowych wysłanych na email uparła się, że coś mi się za to należy. No i oto co dostałam....
Notesik w towarzystwie pocztówek z Trójmiasta do mojej kolekcji :)
A tutaj lepsze ujęcie notesu...

I zbliżenie na hafcik, który UWAGA!!! UWAGA!!! zrobił 11letni synek Rękodzieła :)


Śliczny, prawda??? Ja jestem nim zachwycona (haftem, notesikiem) i szczerze powiedziawszy żal mi będzie go używać żeby nie zniszczyć :)
Moje Małe Rękodzieło i Twoje Dziecię - Bardzo, bardzo dziękuję za przesyłkę, za chęci, za pracę i za serducho, które w nią włożyliście :)
I to by było na tyle... W następnym poście pokażę Wam moje pudełko na mulinki DMC, które z potrzeby zrobiłam :)
Tara.


 

5 komentarzy:

  1. Super:)1000 komentarzy to naprawdę świetny wynik:) Gratulacje:)
    Śliczny hafcik:) Pięknie się prezentuje na notesie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszymy się że notesik przypadł Ci do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow :D ale zdolny nastolatek :D
    gratulacje ja też niedawno przekroczyłam tą liczbę i cieszyłam się jak dziecko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć takiego utalentowanego syna i Tobie takiego ślicznego notesu:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)