U love me

czwartek, 29 marca 2018

Wymianka "Gra w kolory" - cz.2

Po długim okresie wyczekiwania nadeszła wreszcie moja paczka w wymiance "Gra w kolory" zorganizowanej przez Magos z bloga Pasje Magos. Paczka, która zawierała cuda w kolorach szarości i niebieskości. Osóbką, która mnie obdarowała jest Julka z bloga Różowy świat Julki.
To cała zawartość koperty jaka ukazała się moim oczom po jej otwarciu, a teraz kilka szczegółów.
Wiosenna karteczka....
Dwa super słodkie babeczkowe bryloczki...
Chłopaki już się nimi zajęli i babeczki dumnie wiszą przy plecakach.
Masa przydasi do haftu i robienia karteczek...
oraz przydasie, które takiego papierniczego wariata jak ja, bardzo ucieszyły...
notesik, taśma washi i plastikowa koperta w kotki.
Poza tym słodkości i kawki, którymi zamierzam się delektować w najbliższych dniach.
Julio bardzo Ci dziękuję. Wszystko co znalazło się w paczce sprawiło mi ogromną radość (do tej pory siedzę i głaszczę poszczególne elementy ;)).
Magos - Tobie też należą się podziękowania za zorganizowanie super wymianki. Jeśli szykujesz następną to już się w ciemno zapisuje.
***
Elżbieta K, Pasje Magos - bardzo dziekuję za uwagę. Lada dzień poprawię swój błąd :*
Elunia - cieszę się, że karteczka dotarła na czas. Pozdrawiam :*
Anna Iwańska - tak też właśnie czynię. Robię tylko to co muszę a resztę czasu spędzam na regeneracji. Już jest lepiej, ale to jeszcze nie 100% mojej produktywności. Dziękuję za troskę. Obiecuję, że hafciarski alfabet w tym tygodniu ukaże się o czasie :)




5 komentarzy:

  1. Kasiu choć spóźniona ale bardzo fajna paczuszka.
    Cieszę się, że regeneracja działa :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wreszcie dotarła :)
    Narazie wymianki nie planuję, ale kto wie, co czas przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej późno niż pózniej jak to sie mowi:) świetna paka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Za długie czekanie dobre śniadanie:))powiadają:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, ja też miałam ostatnio kryzys i miewam je dosyć często. W takich chwilach trzeba się cieszyć najmniejszych rzeczy i nie robić nic na siłę :) Życzę Ci pięknych, rodzinnych Świąt, wiele radości i pogody ducha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)