U love me

sobota, 10 lutego 2018

Sal z dziewczynkami SODA - cz.2

Dzisiaj chcę Was zapoznać z kolejną pięknością, jaka wyszła spod igły w zabawie zorganizowanej przez Magos z bloga Pasje Magos.
Tym razem przedstawiam Wam Peonię...
W trakcie haftowania znowu wprowadziłam zmiany kolorystyczne oraz pozbyłam się backstitch-y na policzkach...
Wyhaftowana na kanwie 18ct na razie w takiej formie poczeka na resztę przyjaciółek, a potem każda z nich trafi do oddzielnej ramki...
Zabieram się za kolejną... Tylko którą wybrać??? ;)
***
Odnośnie pytań o to urządzenie. W wolnym tłumaczeniu nazywa się ono wycinarka kółek. Nie mam pojęcia jaka jest polska nazwa, więc może któraś z Was mieszkających w kraju podpowie jak to urządzenie nazywa się tam.
Tą co ja mam kupiłam w nowo otwartym sklepie w Dublinie The Craft Place, zaraz koło Tigera, przy Szpili, za jedyne €3.
Jedno z ramion posiada szpilkę (tak jak w cyrklu) a drugie mały skalpel...
Urządzenie to może wyciąć kółko do 30cm średnicy... Dodatkowo ma niewielką podkładkę pod nóżkę z igłą, żeby nie robić dziury w papierze...


Agata Baran - no właśnie jest problem, bo Beatka nie wie czy chce dalej motyw kwiatowy ;)
Anna Iwańska - no ja właśnie bez maszynkowa jestem, więc chociaż kółka sobie powycinam ;)


16 komentarzy:

  1. Ślicznotka. Bardzo ładnie Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna dziewuszka :)
    To urządzenie nazywa się cyrkiel wycinający lub cyrkiel do wycinania kół.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mnie się te Sodowe wzorki podobają ;) Miałam już z SODĄ przyjemność i na pewno do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna panienka, uwielbiam wzory SODA

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te baletnice. Cudownie wygląda kolejny gotowy haft. Ubolewam że nie udało mi się już nigdzie cisnąc tej zabawy. Będzie z nich świetna seria obrazków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Za którą się nie zabierzesz, będzie pięknie!:) Ten przyrząd do kółek kupowałam kiedyś na allegro za kilkanaście złotych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach kolejnej śliczności zazdroszcze w końcu sie nie odważyłam na ich wyszywanie a sa przepiękne !!! A kółkowa maszynka świetna! Bez maszynki trzeba sobie jakos radzić bo cyrkiel ma mniejszy zasięg no i jest bez skalpela....

    OdpowiedzUsuń
  9. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)