U love me

wtorek, 21 listopada 2017

Home crazy home

Znajomi kupili dom. Klucze odebrane. A że znajomi to zwariowana para to i prezent na tą okazję musiał być z humorem.
Zestaw od Dimension łączył te dwie cechy w jednym. Jest zwariowany i jak najbardziej nadaje się na prezent powitalny pod nowym dachem.
Biała mulina, czarna kanwa 14ct....
... kilka krzyżyków i french knot-ów oraz troszkę więcej backstitch-y....
.... i gotowe.
Do tego prosta czarna ramka i prezent prezentuje się tak...
Szybki do wykonania a jednocześnie uroczy. Niech ich dom będzie cały czas pozytywnie zakręcony ;)
***
Zaklęta Igiełka - las na razie poszedł w odstawkę bo czas najwyższy różę zielnikową wziąć w obroty jeśli ma być prezentem pod choinkę ;)
Renata Gawlik - Renato Parolin jest piękny i daje możliwość wyboru kolorystyki, ale chodzi mi o takie bardziej realnie wyglądające wzory.
Iskiera - a ja uwielbiam tą kolorystykę i mam jeszcze kilka wzorów w zanadrzu do wyhaftowania ;)
Promyk - każda podpowiedź jest na wagę złota.





20 komentarzy:

  1. Wow! Rewelacja! Będą zachwyceni (o ile już nie są.):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dużo backstitchy - nie wygląda na taki szybki hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny jest ten haft !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny prezent zrobiłaś :) Obdarowani na pewno będą zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Hafty kojarzą mi się z wieloma kolorami, ale ta czarno-biała wersja ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent wykonałaś - prosty, a zarazem elegancki. Przykuwa uwagę :)
    Sama mam chęć wyhaftować sobie ten wzór, jak i kilka innych w ten 'deseń' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oryginalny i bardzo wyjątkowy prezent; wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja:)))i fajne jest to ,że w końcu nie "słodki"tylko "szalony":))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!! Jest świetny, bardzo pomysłowy prezent!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezent! Świetny wzór, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i oryginalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię black&white, dlatego obrazek bardzo mi się podoba! Dodatkową zaletą jest jego uniwersalność :) Myślę, że będzie pasował do każdego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się prezentuje! Uwielbiam hafty na czarnym materiale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite. Wspaniałe. Piekny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale swietny prezent! Usypianie i humor!!! Bardzo mi sie podoba Kasiu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuuudowny prezent przygotowalas :))) Bardzo mi sie podoba :))) Niesamowite prace tworzysz :)) Widzialam konika nieeesamowity :)) Moja corcia by sie zakochala od razu :)) Kasiu prosze napisz do mnie na poczte , potrzebuje adresik :) Agaaaa1981@interia.pl Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś oglądałam ten hafcik, zastanawiam się czy nie wysyć go dla siebie. Kto wie...? Ale to już po naszym remoncie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)