U love me

niedziela, 15 października 2017

Wymianka z Gosią

Witam Was bardzo serdecznie po kolejnej przerwie...
Brak słów na to jak dni przelatują mi między palcami. W dodatku wena do pisania też się gdzieś zagubiła... Mam nadzieję, że się jednak rozruszam, bo na razie czuję się jakbym zapadała w zimowy sen. Nie będę Wam jednak obiecywać, że regularnie... że już nigdy Was nie zostawię na tak długo... bo moje obiecywanki a życie nie zawsze idą w parze. Dam jednak z siebie wszystko, żeby spotykać się z Wami częściej.
Jakiś czas temu kgosia z bloga To co lubię zaproponowała wymiankę. W zamian za magnesy z wakacji, które Gosia zadeklarowała się do wykonania upominku zgodnie z życzeniem. Ja co prawda te wakacje spędziłam w domu, ale Irlandia dla niektórych jest miejscem odległym, więc postanowiłam zgłosić do Gosi swoją "ofertę".
Szybko ustaliłysmy co i jak, i po paru dniach do Gosi poleciały takie oto magnesiki w towarzystwie zestawu do wykonania haftowanych znaczków-przywieszek...
 W zamian za magnesy poprosiłam Gosię o wykonanie drewnianej szkatułki, które niejednokrotnie mnie u niej zachwycały. Gdy paczka dotarła moim oczom ukazało się takie oto cudo...


Dodatkowo w środku znalazłam jeszcze mulinki i wstążeczkę w kropeczki...
Po prostu idealna realizacja mojego marzenia <3
Gosiu jeszcze raz chciałabym Ci podziękować za ten wspaniały "twór" Twoich rąk. Szkatułka jest perfekcyjna.
***
Brak mi słów, żeby opisać radość jaką sprawiły mi Wasze komentarze pod jednorożcem. Bardzo się cieszę, że i Wam przypadł do gustu :*

10 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz :)