U love me

sobota, 21 października 2017

Dłonie...

Zawsze chciałam wyhaftować ten obraz. Kiedy go zobaczyłam po raz pierwszy skradł moje serce. Niestety odpowiednia okazja nie nadchodziła, więc wzór nadal pozostawał na liście "to-do", ale do czasu.
Dostałam zamówienie... Pamiątka na ślub... Mam trochę ponad miesiąc na wyhaftowanie i dostarczenie haftu do Polski... Wybór wzoru pozostawiony mnie.. No czegóż chcieć więcej!!!
Bez zastanowienia sięgnęłam po TEN wzór. Wybrałam kanwę (18ct), muliny dmc i zabrałam się do pracy.
Efekt przeszedł nasze - moje i zamawiającej - oczekiwania....

... mam nadzieję, że i na twarzach bohaterów dnia dzisiejszego też wywoła uśmiech...
Niech zawsze idą przez życie w tą samą stronę <3
PS. Ponieważ haft poleciał do Polski bez ramki, i ramkowaniem zajmą się zamawiający to jak tylko dostanę zdjęcia w oprawie to nie omieszkam się pochwalić ;)
PS. Tak bardzo mi się ten haft podoba, że korci mnie na wyhaftowanie go po raz drugi.... tak dla siebie.... na ścianę.... Bo przecież to nie musi być tylko pamiątka ślubna prawda???
***
Aleksandra  Żurek - u mnie większość aniołków ma różowe skrzydełka. Chyba tylko jednego wyhaftowałam z niebieskimi jak do tej pory
Promyk - myślę, że na chrzest też by pasował. On taki uniwersalny jest ;)
Marta - z klientami się nie dyskutuje. Miał być aniołek to jest ;) Dla mnie tym lepiej bo to ekspresowy haft :) Ramka kupiona w tutejszym sklepie (irlandzkim). Sklep typu wszystko po 5zł - tutaj koszt €1,50
a_normalna - dla mnie "aniołek" to taki mały szkrab, który jedyne co robi to je, śpi i słodko wygląda... później zamienia się w "małego potwora", "szkodnika" lub "gremlinka" ;)
violka - według mnie również :)


25 komentarzy:

  1. Kasiu, przepiękna jest ta pamiątka ślubna!!!
    Oczywiście, że nie musi to być tylko pamiątka ślubna i możesz wyhaftować także sobie i z przyjemnością go oglądać:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Młodzi na pewno są zachwyceni taką cudną pamiątką :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ,elegancka pamiątka:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny prezent, wspaniała pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny haft, przepiękny wzór, rzeczywiście nie musi być tylko z okazji ślubu, choć tak przede wszystkim się kojarzy! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten wzór, rzeczywiście, nie jest taki "całkowicie ślubny" i może być romantyczną dekoracją. Szukałam tego wzoru na ślub brata, niestety nie miałam szczęścia w poszukiwaniach i wyhaftowałam inny :) Ale miło pooglądać u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft jest przepiękny, niezwykle uroczy :) Wcale się nie dziwię że chcesz go haftować jeszcze raz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. wooooooooooooooooooooowwwwwwwww tyle zostało mi do napisania. Śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu piękny jaest :) jak najbardziej pasuje, żeby go wyszyć sobie na ścianę niekoniecznie jako pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam swego czasu chrapkę na ten haft, ale koleżanka wybrała inny wzór :) Przepiękny jest ten obrazek :)
    Dziękuję za info o ramce. A co do samego haftu rozumiem ;) "Klient nasz pan" ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny prezent, wspaniała pamiątka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny jest ten obrazek , haft bardzo wymowny . Myślę że Para Młoda będzie nim zachwycona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystkie te złączone dłonie, te też mi się bardzo podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem o czym mówisz :))) Też mam ten obrazek na swoim koncie, też mnie zachwycił, też mam ochotę wyszyć go jeszcze raz. Dla siebie. Cudny jest. Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu jest przecudny! I nie dziwie sie ze chcesz taki mieć u siebie:) ach :) rozmarzyłam sie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haft niekoniecznie ślubny. Całe życie dobrze jest iść ręka w rękę :-) Obrazek uroczy, a sepia zawsze elegancka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz racje przepiękny haft nie tylko na ślub.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała pamiątka :) Wzory Vervaco, są niesamowite :)
    P.S. Haftowałam niedawno pamiątkę ślubną z tą samą datą ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie ten wzór cudny...pięknie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna pamiątka, czy mogłabym prosic o schemat na emaila joasia_lapacz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny wzór, idealny jako pamiątka ślubna, czy byłaby możliwość przesłania wzoru? mail: anett9292@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)