U love me

poniedziałek, 17 lipca 2017

Papież cz 1

To miał być haft na zmówienie, jednak po paru dniach od podjęcia decyzji przez zamawiającą ta się rozmyśliła. Nic to. Za dużo pracy wsadziłam już w ten obraz plus zawsze chciałam mieć na koncie wyhaftowanego Naszego Papieża aby teraz go rzucać w kąt....
I tak sobie siedzę i haftuję...
.... i nie żałuję ani jednego postanowionego krzyżyka.
Już dawno tak dobrze mi się nie haftowało. Każdy rząd powstaje sam z siebie...
... i nie wiem czy to za sprawą postaci na hafcie, która dla mnie ma szczególne znaczenie czy dlatego, że spełniam swoją długo odkładaną hafciarską zachciankę...
.... On poprostu sam powstaje.

***
Małgorzata Zoltek - dzięki za słoneczko. Dzisiaj dało czadu :)
KreatywnaTV, ~Canela_94 - ja swoje magnesy wykonałam na kanwie plastikowej, więc same z siebie były sztywne. Na plecki dałam piankę aby zakryć lewą stronę haftu - przykleiłam ją na klej magic. Wybrałam ją, bo wydaje mi się że jest lżejsza od filcu, a przy magnesach waga ma znaczenie  (cięższe, gdy użyjemy za mało taśmy magnetycznej mogłyby spadać). No i na piankę dałam kawałki taśmy magnetycznej. Udało mi się kupić w tutejszym sklepie bardzo fajną taśmę samoprzylepną, więc wystarczy odciąć potrzebny kawałek, odlepić papierek zabezpieczający i przykleić :)

16 komentarzy:

  1. Powodzenia Kasiu:) Też zaczęłam Naszego Papieża:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bedzie, chyba podobnego kiedys wyszywałam ale w innych kolorach bo na czarnej kanwie...to szczególna postać! Miłego haftowania zatem Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem sporo juz tego haftu jest. Będzie piękny.
    A swoją drogą, to lubię takie zamawiające...
    U mnie bardzo mało słońca, za to deszczu całkiem sporo.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten haft :) Idziesz jak burza, ale skoro to sama przyjemność, to wcale się nie dziwię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, ze zamawiająca wybrała właśnie ten haft, bo to jest najpiękniejszy wzór portretu papieża (wszystkie inne wydają mi się kiczowate). A swoją drogą dosyć bezmyślna osoba z tej klientki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft wybrałaś, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten Papież, też już mam go na swoim koncie, więc popieram, że haftuje się go bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci dalszej przyjemności w wyszywaniu tego pięknego wzoru!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko trzy wzory ze św. Janem Pawłem II mi się podobają, i to jest właśnie jeden z nich :) Pięknie się wyłania Nasz Papież!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego wyszywania :) Ja mam wyszyty inny obraz z Papieżem. Kiedyś znajoma zamówiła u mnie obraz z końmi. Zrezygnowała jak dowiedziała się ile musi zapłacić za sam materiał i mulinę.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny:))ja nie mam na swoim koncie żadnego haftu świętych:)ale lubię podziwiać je u innych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się wyłania.Czekam na kolejną odsłonę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie piękny Papież, też mam podobnego w swoim dorobku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powstaje piękny obraz :) Ja mam kilka obrazów JP II w swoim dorobku, ale tego jeszcze nie było mi dane haftować. Czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam go w swoim dorobku i uważam za jeden z najładniejszych jakie stworzono - poza beatyfikacyjnym, który dla mnie jest numer jeden.
    Trzymam kciuki za szybkie ukończenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)