U love me

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Kartki BN 2017 - czerwiec... i marzec, kwiecień i maj

Witam Was serdecznie w moich skromnych progach.
Ostatni karteczkowy wpis pojawił się u mnie na blogu w lutym. Potem zawirowania w życiu związane z przygotowaniem do komunii wykluczyły mnie na chwilę z życia twórczego. Zawirowania się jednak skończyły, życie zarówno to twórcze jak i osobiste wróciło do normy dlatego dzisiaj nie dość, że jestem w stanie zaprezentować czerwcową karteczkę w zabawie u Uli z bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko... to pokażę Wam także zaległe karteczki.
Zacznijmy jednak od bieżącej. Na czerwiec organizatorka zadała nam temat: ptaszek/ptaszki.
Moja kartka do bólu prosta...
 Grafika i napis z internetu plus gwiazdkowe nalepki na rogach a całość przyklejona na kostki dystansujące do czerwonej bazy...
Ptaszek z rodzaju "niewiemjakiego" ale bardzo sympatyczny.  Jak tylko go znalazłam na pinterest to wiedziałam, że to on będzie głównym bohaterem czerwca.
A teraz karteczki zaległe w zabawie, czyli...
marzec - rękawiczki...
 Rękawiczki wyciełam z filcowych serduszek, które użyłam także w walentynkowych kartkach u Ani
.... kwiecień - kartka wg mapki...

...oraz maj - serca....
 tutaj wykorzystałam drewniane serduszkowe guziki....
I tym sposobem pozostaje mi tylko czekać na temat lipcowej karteczki. Ufff.... cieszę się, że jestem na bieżąco :)
***
Dziękuję za słowa uznania w stronę herbu :*



16 komentarzy:

  1. Super kartki! Uwielbiam proste rozwiązania - zawsze się sprawdzają! Prosto, elegancko, pięknie :) Cudne wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że już jesteś. Karteczki super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki.
    Z serduszkami i Merry najbardziej się mi podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorry, ale polecę hurtowo, bo nie ogarniam i nie nadążam:(
    Motylki na wymiankę boskie!! Takie energetyczne kolorki, że szok!! Miodzio!
    Pamiątki komunijne przepiękne, idealne, delikatne. Cudo!
    Jestem pod wrażeniem herbu, jaki udało Ci się od początku do końca "wyprodukować". I to ręczne rysowanie wzoru!! Dałaś radę!!
    Jak to zauważyła Ewa karteczki cudne wszystkie! Te maciupeńkie serduszka wzruszają mnie najbardziej. I te serduszkowe guziczki :)) Pozdrawiam serdecznie. Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki. Wszystkie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. W prostocie tkwi urok! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kartki są śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartki :) A pomysł na guziki - kradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie nadrobiłaś wszystkie zadania. Serduszkowe guziki, bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie nadrobiłaś minione miesiące :) Ptaszek na czerwcowe wyzwanie jest boski :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne karteczki, a ptaszek uroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze karteczki Kasiu i takie dopracowane:) a ptaszek na pierwszej kartce to GIL:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)