U love me

wtorek, 1 grudnia 2015

Róża - odsłona 1

Ręcznie robione prezenty robię tylko tym, którzy doceniają mój czas i serce włożone w prace. Taką osobą jest moja BFF Beatka. To dla niej z okazji imienin w marcu tego roku zrobiłam różę Duc de Wellington projektu Veronique Enginger. I także dla niej teraz zaczęłam tworzyć kolejną różę z serii, tym razem Reine Lucia. Będzie jak znalazł prezent pod choinkę.
Na razie za mną pierwsza trzydniówka z różyczką, która rosła sobie tak...
 Po drugim dniu miałam już pierwszy kwiat...

A teraz lecę w liście ;)
Kreseczki dorobię jak skończę całość. Termin ostateczny 24 grudnia. Trzymajcie kciuki, żebym wyhaftowała na czas.
***
bozenas - przed świętami nie dam rady, ale po Nowym Roku to już bardziej możliwe :)
Agata Obarzanek - jak się przyjrzysz zdjęciom z ostatniego postu to po prawej stronie jest twarz starca 
Ilona Szczęsna - jeszcze ogarniam, bo to taki mój twórczy nieład :)
Marta - do pozostawionych nitek trochę czasu musiało minąć, żeby to zorganizować. Początki były trudne :)
AgnieszkaR, ViolaM. - jeszcze trochę cierpliwości :)

21 komentarzy:

  1. Kasiu , przepiękny kwiat.. i masz rację haftujemy tylko dla tych co doceniają czas, serce i widzą w naszych pracach coś więcej ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki bo będzie piękny haft:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To będzie piękny prezent! Dasz radę:) Jakby co, będziemy Cię szczypać;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę jej takiej BFF :)
    Będzie miała piękny prezent do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny prezent i jakie tempo xxx!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam mocno kciuki, różyczka ślicznie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wychodzi roza!!! Bedzie ladny prezent!!! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tempo zawrotne! Jestem pewna że skończysz przed czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że spokojnie zdążysz.:) Piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie cudo, już to widzę, bo wzorki tych projektantów są świetnie dopracowane, a Twoje wykonanie tylko to potwierdza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz chyba turbo-igłę ;) Śliczny prezent będzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny prezent i rewelacyjne tempo pracy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wybór i zamierzam trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No Ty to lecisz z tymi krzyżykami, jak burza więc na pewno zdążysz :) Kciuki dla zasady będę trzymać ;) Pięknie Ci te krzyżyki wychodzą - róża na pewno podbije serce obdarowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygląda, a całość będzie na pewno rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Róża zapowiada się pięknie ;)
    Co do nitek ja nieśmiało zaczęłam zostawiać teraz przy storczykach zobaczymy co to będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój ulubiony wzór z tej serii :) Chyba też sobie go kiedyś wyhaftuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Twoim tempem dałabyś rady wyhaftować takie trzy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)